کد خبر : 148166
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 18:13
-

زاهدی: بازیکنان گفتند تا مربی نباشد بازی نمی‌کنیم/ چک سال ۹۱ هم پاس نشده

زاهدی: بازیکنان گفتند تا مربی نباشد بازی نمی‌کنیم/ چک سال ۹۱ هم پاس نشده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس طبق برنامه باید از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از تیم فرش آرا مشهد میزبانی می کرد اما بازیکنان آذرخش به خاطر مشکلات مالی از حضور در این مسابقه انصراف دادند. به این ترتیب نتیجه مسابقه ۳ بر صفر به سود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس طبق برنامه باید از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از تیم فرش آرا مشهد میزبانی می کرد اما بازیکنان آذرخش به خاطر مشکلات مالی از حضور در این مسابقه انصراف دادند. به این ترتیب نتیجه مسابقه ۳ بر صفر به سود فرش آرا اعلام شد.

موسی زاهدی سرپرست تیم آذرخش در این ارتباط به خبرنگاران حاضر در سالن بندرعباس گفت: وظیفه من نیست که درباره این اتفاق صحبت کنم و مالک و عوامل باشگاه باید توضیح بدهند. هرچه برای حل مشکلات رایزنی کردیم بی فایده بود. بازیکنان دیگر کشش بازی نداشتند. باید دید مدیرعامل باشگاه چه حرفی برای گفتن دارد.

زاهدی در باره اینکه آیا صحت داشت یک چک ۴۰۰ میلیون تومانی برای حل مشکل این تیم در دی ماه آماده بوده است؟ تصریح کرد: ما از سال ۹۱ هم چک داریم که پاس نشده است. اگر قرار بود چک پاس شود، همان چک سال ۹۱ پاس می شد. حتی چک سال قبل هم دستمان است.

سرپرست آذرخش در خصوص وضعیت این تیم برای بازی هفته آینده با مس سونگون، تاکید کرد: نمی دانم و باید خود دوستان در باشگاه صحبت کنند. اگر با مس بازی نکنیم، طبق قانون تیم آذرخش به لیگ دسته دوم سقوط می کند. حضورمان در آن  بازی بستگی به حل مشکلات دارد.

«آیا بهتر نبود بازیکنان آذرخش به احترام هواداران خود در این بازی خانگی به میدان می رفتند و هفته آینده مقابل مس بازی نمی کردند؟» زاهدی در پاسخ به این سئوال هم گفت: من تا ساعت ۱۶:۳۰ با بازیکنان صحبت می کردم. آنها می گفتند بدون سرمربی بازی نمی کنیم. با آقای روزپیکر (سرمربی آذرخش) هم که صحبت کردم، نتوانستم او را متقاعد کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.