کد خبر : 148207
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 8:47
-

یاری : ترکمان و لطف آبادی ستاره های بازی بودند / بازیکنان ملی باید فراتر از دیگر بازیکنان باشند

یاری : ترکمان و لطف آبادی ستاره های بازی بودند / بازیکنان ملی باید فراتر از دیگر بازیکنان باشند

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دیدار حساس دو تیم هیات فوتسال خراسان و سایپا تهران، ظهر امروز در مشهد برگزار شد و سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از نزدیک نظاره‌گر این بازی بود. شهناز یاری اظهار کرد: بازی بسیار جذابی بود که بنده از لحظه به لحظه آن لذت بردم چرا که

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دیدار حساس دو تیم هیات فوتسال خراسان و سایپا تهران، ظهر امروز در مشهد برگزار شد و سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از نزدیک نظاره‌گر این بازی بود.

شهناز یاری اظهار کرد: بازی بسیار جذابی بود که بنده از لحظه به لحظه آن لذت بردم چرا که هیچ کدام از تیم‌ها از تیم مقابل کم نداشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من می‌توان از مارال ترکمان و لطف آبادی به عنوان دو ستاره بازی نام برد، واقعا این دو نفر فراتر از خودشان ظاهر شدند.

وی افزود: قطعا دلیل حضور من به واسطه این است بازی بچه‌ها را ببینیم تا علاوه بر اینکه آن‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم خود بازیکن ها را زیر نظر قرار دهیم حتی با توجه به عملکردی که من در اینجا می بینم احتمال می رود برخی از نفرات اردو قبلی در اردوی جدید نباشند.

یاری ابراز کرد: احساس می‌کنم بازیکنان ملی باید فراتر از دیگر بازیکنان باشند و از طرف دیگر در بازی‌های حساس بازیکن باید سرعت تصمیم گیری، درک از بازی و در موقعیت‌های مختلف دفاع و حمله آزمون شود تا فرق بازیکن ها را تشخیص دهم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص آخرین اردوی تیم ملی در تهران بیان کرد: اردوی اول انتخابی بود اما در اردوی دوم ۸۰ درصد بازیکن‌هایی را که می‌خواستیم بودند، هنوز تا پایان اسفند این زمان را داریم بازیکن جا به جا کنیم و مثل امروز که بازی را دیدم قطعا در دی ماه نفراتی را جا به جا خواهیم کرد.

وی همچنین حواشی انتخاب کادر فنی تیم ملی را پایان یافته دانست و ادامه داد: جو بسیار خوب و آرامی بر تیم ملی حاکم است، کادر بسیار خوب و فهیمی داریم همه دست به دست داده ایم تا بهترین استفاده را از اردوهای پیش بینی شده ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.