کد خبر : 148328
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 13:03
-

اصغری‌مقدم : در ۵۰ ثانیه پیروزی را با تساوی عوض کردیم / داوری در بسیاری از دیدارها ضعیف است

اصغری‌مقدم : در ۵۰ ثانیه پیروزی را با تساوی عوض کردیم / داوری در بسیاری از دیدارها ضعیف است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم درباره تساوی ۳-۳ تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه مقابل سوهان محمدسیمای قم اظهار داشت: در این مسابقه بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول تقریباً هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. ما در این نیمه، سه گل به ثمر رساندیم و می‌توانستیم در این مسابقه تفاضل گل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم درباره تساوی ۳-۳ تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه مقابل سوهان محمدسیمای قم اظهار داشت: در این مسابقه بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول تقریباً هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. ما در این نیمه، سه گل به ثمر رساندیم و می‌توانستیم در این مسابقه تفاضل گل خود را بالاتر ببریم. در رختکن حرف‌های کلیشه‌ای زدیم و گفتیم که بازی هنوز تمام نشده است و حریف می‌تواند به بازی برگردد، اما متأسفانه در ۵۰ ثانیه پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

وی با اشاره به اشتباهات داوری تصریح کرد: اشتباهات داوری باعث شد در ۹ دقیقه اول، پنج خطا مرتکب شویم و ۱۱ دقیقه نیمه دوم محتاطانه بازی کردیم. این موضوع به شدت دست و پای ما را بست. داوری در بسیاری از دیدارها ضعیف است و همه تیم‌ها از این وضعیت گلایه‌مندند. ما چند داور بین‌المللی خوب داریم، اما داوران جدید خود را به داوران باتجربه نرسانده‌اند.

«داوران فوتسال خودشان را به فوتسال ایران نرسانده‌اند.»، سرمربی سن‌ایچ ساوه ضمن بیان این جمله به تهران پرس گفت: ما این‌طور تلقی می‌کنیم که پیش از ورود به بازی، به خاطر داوری یک بر صفر از حریف عقب هستیم. بازی‌ها به یکدیگر نزدیک هستند و فاصله دو تیم در حد یک گل است. وقتی پنج خطا مرتکب شوید، باید کاملاً بازی را مدیریت کنید. ما ۱۱ دقیقه پایانی مسابقه را مدیریت کردیم و به بازیکنان گفتم هیچ‌کس حق ندارد به سمت بازیکنان حریف برود.

اصغری‌مقدم درباره عملکرد نزولی شاگردانش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: در نیم‌فصل اول به مدت ۱۰ هفته در صدر جدول بودیم. در هفته پایانی نیم‌فصل اول باختیم و روند نزولی ما از همین مسابقه آغاز شد. در سه بازی نخست نیم‌فصل اول نتایج بدی کسب کردیم و دو شکست خانگی مقابل فرش‌آرا و شهروند متحمل شدیم. پس از آن باز هم قابل قبول نتیجه گرفتیم و فقط چند بازی نیم‌فصل اول را از دست دادیم. ما با مشکل مصدومیت بازیکنان هم مواجه هستیم و تیم روی پنج یا شش بازیکن می‌چرخد.

وی با بیان اینکه شاگردانش در قم از لحاظ بدنی تحلیل رفتند، خاطرنشان کرد: فاصله بازی‌ها کم است و تیم‌ها به فاصله پنج روز با هم بازی می‌کنند. ما مجبوریم فشار بدنی را تحمل کنیم. با این حال از لحاظ مهره، تیم‌هایی چون ستارگان ورامین و فرش‌آرا وضعیت بهتری دارند و نتایج خوبی می‌گیرند. تیم ما تنها یک عقب‌گیر دارد و بازیکنان محدودی داریم. با این حال از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سن‌ایچ ساوه در مورد مثبت اعلام شدن دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر فوتسال گفت: دوپینگ در فوتسال خیلی کم رخ می‌دهد و در دو سال، تست دوپینگ یکی دو نفر مثبت اعلام می‌شود. اکثر این بازیکنان نادانسته و به خاطر عدم آشنایی با مکمل‌های دارویی از مواد نیروزا استفاده می‌کنند، وگرنه بازیکنان ما نیازی به دوپینگ ندارند. اگر بازیکنی عمداً دوپینگ کند، باید با او برخورد شود، اما احساس می‌کنم بازیکنی چون ابوالقاسم عروجی که از لحاظ اخلاقی فوق‌العاده است، به صورت غیرعمدی مواد نیروزا را مصرف کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.