کد خبر : 148349
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 14:21
-

افضل : غرور بازیکنان در باخت برابر حفاری موثر بود / عروجی یک‌سال محروم خواهد شد

افضل : غرور بازیکنان در باخت برابر حفاری موثر بود / عروجی یک‌سال محروم خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل درخصوص شکست تیمش در بازی خارج از خانه مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم ولی متاسفانه در شرایط همیشگی خودمان قرار نداشتیم، همین موضوع باعث شد تا عملکرد خوبی در این دیدار نداشته باشیم. وی افزود: از طرفی با توجه به اینکه حفاری هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل درخصوص شکست تیمش در بازی خارج از خانه مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم ولی متاسفانه در شرایط همیشگی خودمان قرار نداشتیم، همین موضوع باعث شد تا عملکرد خوبی در این دیدار نداشته باشیم.

وی افزود: از طرفی با توجه به اینکه حفاری هفته قبل مقابل حریف خود با ۹ گل شکست خورده بود، بازیکنان‌مان فکر می‌کردند بازی آسانی در پیش دارند و با غرور بازی کردند که در باخت تیم ما تأثیرگذار بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تأکید کرد: بازیکنانم با این باخت متوجه شدند که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید در برابر هر تیمی با بیشترین توان خود ظاهر شوند.

افضل با بیان اینکه شکست مقابل حفاری در ادامه روند تیمش تأثیرگذار خواهد بود، اذعان داشت: معتقدم در هر مسابقه که پیروز می‌شوید تیم‌تان شخصیت پیدا می‌کند. به نظرم در بهترین موقع باختیم و این شکست می‌تواند تلنگری به ما باشد تا در ادامه لیگ حواس‌مان را جمع کنیم.

وی درباره مشکل ابوالقاسم عروجی که نتیجه آزمایش دوپینگ‌اش مثبت اعلام شده نیز گفت: هنوز از طرف فدراسیون نامه‌ای به ما نداده‌اند ولی فکر نمی‌کنم مشکل عروجی به این زودی‌ها حل شود. او احتمالا یک‌سال محروم خواهد شد اما در تمرینات حضور دارد تا تکلیفش مشخص شود.

سرمربی مس سونگون در پایان درخصوص دیدار روز چهارشنبه تیمش برابر آذرخش بندرعباس بیان کرد: مسلماً بازی سختی خواهیم داشت. ما در دور رفت اولین باخت‌مان به آذرخش بود و باخت بدی هم بود اما قطعاً این هفته می‌خواهیم با برد هم باخت هفته گذشته و هم شکست دور رفت را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.