کد خبر : 148336
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 13:12
-

خبیری : توافق کردم بعد از بازی با مقاومت بروم/ تلاش کردم تا در تیم تغییرات به وجود بیاورم

خبیری : توافق کردم بعد از بازی با مقاومت بروم/ تلاش کردم تا در تیم تغییرات به وجود بیاورم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری در خصوص استعفایش از سرمربیگری تیم شاهین کرمانشاه اظهار داشت: به واسطه به وجود آمدن برخی مسائل درون‌خانوادگی و پس از توافقی که با مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه داشتم، به صورت توافقی از این تیم جدا شدم. با مدیرعامل باشگاه توافق کردم که بعد از بازی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری در خصوص استعفایش از سرمربیگری تیم شاهین کرمانشاه اظهار داشت: به واسطه به وجود آمدن برخی مسائل درون‌خانوادگی و پس از توافقی که با مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه داشتم، به صورت توافقی از این تیم جدا شدم. با مدیرعامل باشگاه توافق کردم که بعد از بازی با مقاومت البرز از این تیم بروم.

وی که پیش از این یک بار دیگر از تیم شاهین جدا شده بود و مجددا به این تیم برگشته بود، تصریح کرد: به هر حال بعد از برگزاری جلسه با مدیرعامل باشگاه و صحبت‌هایی که انجام شد تصمیم به بازگشت گرفتم و تمام تلاشم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادم تا بتوانم تغییرات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تیم به وجود بیاورم و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر که تا حدودی هم موفق به این کار شدم اما متاسفانه با وجود تلاش‌های مدیرعامل باشگاه و مردم خوب کرمانشاه حمایت‌های لازم از سوی مسئولان این استان صورت نگرفت و تیم در شرایط خوبی نبود.

خبیری افزود: دیگر قصد بازگشت به شاهین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارم اما باید از زحمات آقای احسانی که تلاش‌های زیادی برای سرپا بودن این تیم انجام داد تشکر کنم. همچنین از هواداران خوب کرمانشاهی و تلاش بازیکنانم در این مدت ممنون هستم. در این چند ماه که در کرمانشاه بودم، میهمان‌نوازی خیلی خوبی از من صورت گرفت و برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.