کد خبر : 148380
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 13:35
-

ناظم الشریعه: پاداش ملی پوشان فوتسال، در اسرع وقت پرداخت می‌شود/ بازیکنان هیچ موقع برای پول بازی نکرده اند

ناظم الشریعه: پاداش ملی پوشان فوتسال، در اسرع وقت پرداخت می‌شود/ بازیکنان هیچ موقع برای پول بازی نکرده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره نشست اعضای کمیته فوتسال که روز گذشته با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردند اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد راجع به تمامی موضوعات، از امکانات تیم ملی فوتسال گرفته تا مسائل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره نشست اعضای کمیته فوتسال که روز گذشته با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردند اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد راجع به تمامی موضوعات، از امکانات تیم ملی فوتسال گرفته تا مسائل پزشکی بحث و تبادل نظر شد. همچنین در این جلسه رئیس فدراسیون فوتبال حمایت‌های همه جانبه خود را از تیم ملی فوتسال اعلام کرد و گفت که همه باید به تیم ملی فوتسال کمک کنند تا در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق باشد.

او افزود: در این جلسه همچنین صحبت‌هایی شد مبنتی بر این که کارد فنی تیم ملی به تنهایی نمی‌تواند این مسئولیت را به دوش بکشد و باید همه مسئولان کمیته فوتسال دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی امسال در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی را کسب کند تا بتواند به مانند دوره‌های گذشته قهرمان شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: تمامی صحبت‌هایی که لازم بود راجع به تیم ملی فوتسال انجام دهیم را به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفتیم و او هم با برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی به شدت موافق است وحتی اعلام کرد که هر نوع حمایتی لازم باشد از تیم ملی فوتسال انجام می‌دهد.

ناظم الشریعه درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تا قبل از جام ملت‌های آسیا هم گفت: با ۲ کشور خوب و قدرتمند اروپایی صحبت‌هایی را انجام داده ایم و در صورت توافق قرار است آن‌ها به ایران سفر کنند تا بتوانیم قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا چند بازی تدارکاتی خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین درباره بحث پاداش‌های معوقه ملی پوشان که نزدیک به ۳ سال است که دریافت نکرده اند گفت: در نشستی که دیروز برگزار کردیم راجع به بحث پاداش‌های معوقه ملی پوشان فوتسال با مهدی تاج صحبت‌هایی را انجام دادیم و او گفت که در اسرع وقت پاداش‌های ملی پوشان فوتسال پرداخت می‌شود. به رئیس فدراسیون فوتبال گفتم که بازیکنان ملی پوش ما همیشه بدون حاشیه کار خود را انجام داده  و هیچ موقع برای پول بازی نکرده اند و امیدوارم که فدراسیون فوتبال هر چه سریع‌تر پاداش‌های بازیکنان را پرداخت کند تا آن‌ها بتوانند با روحیه بسیار بالا راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.