کد خبر : 148419
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 9:03
دسته‌بندی نشده
-

غیاثی : با وجود توان بالای فرش آرا، برای پیروزی و امتیاز کامل به مشهد سفر می‌کنیم

غیاثی : با وجود توان بالای فرش آرا، برای پیروزی و امتیاز کامل به مشهد سفر می‌کنیم
سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیمش برای کسب امتیاز کامل برابر فرش آرا به مشهد سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیمش برای کسب امتیاز کامل برابر فرش آرا به مشهد سفر می‌کند.

سید وحید غیاثی اظهار داشت: تیم سوهان محمد سیما روز چهارشنبه در مشهد برابر تیم فرش آرای مشهد به میدان می‌رود در حالی که فرش آرا امسال تیم بسیار خوبی دارد و امتیازات زیادی را جمع آوری کرده و جایگاه این تیم نشان می‌دهد که بازی دشواری برابر فرش آرا در پیش داریم.

وی افزود: با وجود توان بالای فرش آرا، برای پیروزی و امتیاز کامل به مشهد سفر می‌کنیم و حتی به دنبال تساوی هم نیستیم. در این بازی محمد کوهستانی و جعفر نجفی را در اختیار نداریم و به جای آن‌ها از ۲ بازیکن با انگیزه از تیم امید خود استفاده می‌کنیم و به موفقیت در مشهد کاملاً خوشبین هستیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما در مورد اظهارات جواد اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ ساوه در مورد بازی اخیر این تیم برابر سوهان محمد سیمای قم گفت: در بازی با سن ایچ، ما در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و جز در دو سه مورد، سن ایچ به دروازه ما نزدیک هم نشد اما در مورد اظهار نظر در مورد داوری، اگر تیمی از داوری زیان دیده باشد آن تیم ما هستیم.

غیاثی بیان داشت: داوری این بازی مشکل خاصی نداشت گرچه ما ۲ بار می‌توانستیم صاحب پنالتی نقطه دوم شویم که داور این طور تشخیص نداد اما ما هم به داوری اعتراض نکردیم تا شأن و احترام داور حفظ شود و در این شرایط شگفت زده می‌شوم وقتی می‌بینم که به جای این که ما به داوری معترض باشیم حریف به داور اعتراض دارد.

وی عنوان کرد: بازی ما و سن ایچ برای هر دو تیم گذشته است و هرگز به پشت سر نگاه نمی‌کنیم. تمرکز ما روی بازی با فرش آرا است و بازی به بازی پیش می‌رویم و قصد نداریم ذهن خود را با گذشته‌ای که بر نمی‌گردد، مشغول کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سامان سه شنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۷

کارت درسته