کد خبر : 148451
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 10:50
-

احسانی :چاره ای جز پیروزی در دیدارهای پیش رو نداریم / نیمی از وعده ها ، محقق می شد وضعیت بهتری داشتیم

احسانی :چاره ای جز پیروزی در دیدارهای پیش رو نداریم / نیمی از وعده ها ، محقق می شد وضعیت بهتری داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم شاهین کرمانشاه در آغاز هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس مهمان تیم اهورای بهبهان خواهد بود. تیم های فوتسال شاهین و اهورا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هردوی آنها جزو ۶ تیم پائین جدول به شمار می روند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم شاهین کرمانشاه در آغاز هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس مهمان تیم اهورای بهبهان خواهد بود.

تیم های فوتسال شاهین و اهورا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هردوی آنها جزو ۶ تیم پائین جدول به شمار می روند و برای سروسامان دادن به وضعیت خود نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این دیدار دارند.

از یک سو تیم شاهین کرمانشاه که هفته ها است در قعر جدول رده بندی جا خوش کرده است آخرین امیدهایش را برای ماندن در لیگ برتر جستجو می کند.

نماینده کرمانشاه که در این فصل با مشکلات متعددی روبرو بود در صورتی که بخواهد لیگ برتری باقی بماند چاره ای جز پیروزی در برابر میزبان خوزستانی خود ندارد تا شاید به لطف شکست تیم آذرخش بندرعباس یک پله در جدول صعود کند.

اهورای بهبهان هم که مکان دهم را به خود اختصاص داده برای بهبود وضعیت خود در جدول به دنبال کسب سه امتیاز دیدار خانگی مقابل مهمان کرمانشاهی خود است.

مقابل اهورای بهبهان پیروزی می خواهیم
مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: مقابل تیم اهورای بهبهان پیروزی می خواهیم و بازیکنان عزم خود را برای موفقیت در این دیدار جزم کرده اند.

سید احسان احسانی اظهارداشت: شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات نداریم و باتوجه به بازی های معدود باقی مانده تا پایان فصل برای ماندن در لیگ برتر چاره ای جز پیروزی در دیدارهای پیش رو هم نداریم.

وی با بیان اینکه کسب یک پیروزی می تواند امید و روحیه را به تیم بازگرداند، افزود: بازیکنان ما در هر مسابقه پا به پای حریف پیش می روند اما گاهی اوقات روی اشتباهات فردی گل هایی را دریافت می کنیم که جبران آن سخت می شود.

احسانی تصریح کرد: باخت های متوالی در لیگ چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نمی کند، آنها مردانه در زمین می جنگند اما وجود مشکلات متعدد در تیم باعث شده تا نتوانیم نتیجه لازم را کسب و مزد تلاش های خود را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه افزود: بدون شک اگر حتی نیمی از وعده های داده شده به باشگاه محقق می شد امروز وضعیت بهتری داشتیم.

وی در پایان گفت: به هر حال امیدوارم مقابل اهورا طلسم هفته ها پیروز نشدن را شکسته و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

دیدار تیم های اهورا بهبهان با شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۶ عصر امروز (چهارشنبه – ۲۷ آذر) در شهر بهبهبان برگزار می شود.

در پایان هفته بیستم تیم شاهین کرمانشاه از ۱۹ مسابقه خود صاحب ۱۱ امتیاز شده و در قعر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد، تیم اهورا نیز با ۲۰ مسابقه و ۲۰ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.