کد خبر : 148463
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 11:26
-

دوئل شهروند با گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال با یک دنیا حاشیه

دوئل شهروند با گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال با یک دنیا حاشیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی‌های شهروند ساری و گیتی پسند در دو فصل اخیر لیگ برتر در اصفهان با حواشی عجیب و غریبی روبرو بوده است.فصل قبل و در بازی برگشت در حالی که گیتی پسند در صدر جدول یکه تازی می کرد شهروندی ها در نیمه اول در سالن پیروزی اصفهان یقه این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی‌های شهروند ساری و گیتی پسند در دو فصل اخیر لیگ برتر در اصفهان با حواشی عجیب و غریبی روبرو بوده است.فصل قبل و در بازی برگشت در حالی که گیتی پسند در صدر جدول یکه تازی می کرد شهروندی ها در نیمه اول در سالن پیروزی اصفهان یقه این تیم را گرفته و با نمایشی خوب از این تیم پیش بودند و همین عامل جرقه هایی برای درگیری بین تماشاگران ،مربیان و بازیکنان دو تیم شد، سه بازیکن شهروند به بیمارستان رفتند و تیم شمالی در نیمه دوم به دلیل نلود امنیت کافی و مصدومیت سه بازیکن این تیم در زمین حاضر نشد. پس از آن هم کار تاجایی پیش رفت که پای مقامات سیاسی هم به این ماجرا باز شد و در نهایت هم کمیته انضباطی با احکامی نه چندان سنگین خاطیان این بازی را جریمه کرد. محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام گیتی پسند آن زمان پیرامون اتفاقات رخ داده در دیدار نیمه‌تمام گیتی‌پسند با شهروند ساری اظهار کرد: در نیمه اول این دیدار بر اثر اتفاقات فنی دو گل دریافت کردیم،اما متاسفانه در حین بازی با مدیریت ضعیف داور دیدار که در حد و قواره این دیدار نبود، تماشاگران تحریک شدند و هیجانات آن‌ها به نقطه جوش رسید. با پایان نیمه اول و راهی شدن بازیکنان به رختکن، جرقه‌هایی از سوی تماشاگران ما، بازیکنان شهروند ساری و متاسفانه یکی از مربیان ما زده شد که وقوع اتفاقات ناگوار را در پی داشت. عقیده دارم در این اتفاق عوامل متعددی دخیل بوده است. شاید اگر نیروی انتظامی با تعداد نفرات بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود شاید این اتفاقات رخ نمی‌داد. تمامی مسئولان غیرورزشی اصفهان از تیم ساری حمایت کرده‌اند و می‌گویند این اتفاق رخ داده زشت بوده است. بله این اتفاق ناپسند بوده است و ما خودمان قبول داریم؛ اما ما هم که به شهر ساری می‌رویم هواداران آن‌ها برای ما زیارت عاشورا که نمی‌خوانند و به ما فحاشی می‌کنند اما آیا ما این موضوع را به شورای شهر کشاندیم.
سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری هم آن زمان در گفتگویی گفت: من کاری به اصفهان ندارم ولی اتفاقات این بازی فوتسال را زیر سوال برد و همه چیز فوتسال را خدشه دار کرد.واقعا چه کسی می خواهد خسارت این بازیکنان ما را بدهد و ضرر و زیانی که بابت از دست دادن سه بازیکن اصلی خود در ادامه بازی ها می بینیم چطور قابل جبران است؟اتفاقات این بازی تمام نشده و مطمئن باشد سالها ادامه دارد. مگر نمی بینید که هنوز رابطه قرچک با اصفهان و اهواز با اصفهان خوب نیست و تیم های فوتسال آنها در هر بازی مشکل دارند. متاسفم که بگویم این جو برای ساروی ها هم به وجود آمده و من نمی دانم اگر روزی گیتی پسند به ساری بیاید جو را چطور کنترل کنیم؟
اما صحبتهای رضا لک که در آن بازی سرمربی گیتی پسند بود و امروز هدایت شهروندی‌ها مقابل تیم سابقش را بر عهده دارد خواندنی است: ما در ساری وقتی بازی داریم عده‌ای تماشاگرنما از اول تا پایان بازی ما را مورد توهین و فحاشی قرار می‌دهند هیچ وقت هم مدعی نشدیم که بگویم این تماشاگران با خود چوب و چاقو به همراه آوردند و ما را تهدید کردند. در هر جای ایران اعتراض تماشاگران یک موضوع عادی است. موضوع از این قرار است بعد از اتمام نیمه اول یکی از تماشاگران با کاپیتان شهروند صحبتی داشته که این چه بازی پربرخوردی است که به یکباره یکی از بازیکنان شهروند شروع به فحاشی به مردم اصفهان می‌کند.اگر واقعاً بازیکنان شهروند با چوب و چاقو مصدوم شده‌اند چرا بازیکنان این تیم سر و صورت خود را با یخ و با باند کشی بسته بودند؛ مگر می‌شود با باند کشی زخم و یا شکستگی را مداوا کرد.
چند روز پس از این اتفاقات کمیته انضباطی حکم خود را صادر کرد که طی آن نتیجه بازی سه بر صفر به سود شهروند ،گیتی چسند یک جلسه از همراهی تماشاگر محروم و سرپرست و مربی این تیم هم جریمه نقدی و محروم شدند.
اما برای فصل جدید سازمان لیگ تلاش زیادی کرد تا در بازی دو تیم در اصفهان تنشی ایجاد نشود. بازی رفت دو تیم اما در شرایطی در اصفهان به پایان رسید که اینبار تماشاگران دخالت چندانی در حواشی آن نداشتند و این بازیکنان بودند که جنجال ساز شدند تادر پی آن حمید احمدی عقب گیر مطرح تیم گیتیپسند با محرومیت ۶ ماهه روبرو شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.