کد خبر : 148442
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 8:56
-

روز پیکر :تا تعیین تکلیف واریزی ها ، بازیکنانم به میدان نمی روند

روز پیکر :تا تعیین تکلیف واریزی ها ، بازیکنانم به میدان نمی روند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روز پیکر در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت:  وضعیت اقتصادی و مطالبات بازیکنان از باشگاه همچنان ادامه دارد و من دیگر از این موضوع خسته شدم. هیچکسی هم پاسخگو نیست و هر چقدر هم صحبت می‌کنیم مدیر عامل و مالک باشگاه اصلا خود را نشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روز پیکر در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت:  وضعیت اقتصادی و مطالبات بازیکنان از باشگاه همچنان ادامه دارد و من دیگر از این موضوع خسته شدم. هیچکسی هم پاسخگو نیست و هر چقدر هم صحبت می‌کنیم مدیر عامل و مالک باشگاه اصلا خود را نشان نمی‌دهد که بخواهد جواب من و یا کسی دیگر را بدهد. 

روز پیکر در پاسخ به سوالی که شما هفته گذشته در لیگ برتر حاضر نشدید به مصاف فرش آرای مشهد بروید؛ آیا فردا در هفته ۲۱ لیگ حاضر به بازی مقابل مس سونگون هستید گفت: حقیقتا ما نمی‌خواستیم به تبریز بیاییم یک سری از مسئولین آمدند در باشگاه از بازیکنان شماره حساب گرفتند و قول دادند که تا قبل از بازی با مس بخشی از مطالبات آنها در سال ۹۷ را به این شماره حسابها واریز کنند.

سرمربی آذرخش بندر عباس در ادامه گفت: با این قول ما تبریز آمدیم و هنوز  پولی به حساب‌های بازیکنان واریز نشده و معلوم نیست که فردا بازی کنیم تا تکلیف این موضوع مشخص نشود فکر نکنم بازیکنانم حاضر باشند به میدان بروند. 

وی گفت: در حال حاضر ما با یک تیم دست و پا شکسته به تبریز آمدیم  و چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و… به همراه نداریم. واقعا دیگر از این موضوعات خسته شده‌ایم و این چه وضعی است که مدیریت باشگاه و دیگر مسئولان شهر بندر عباس برای این تیم درست کردند. من واقعا نمی دانم آنها دنبال چه هستند اگر به دنبال نتیجه‌اند باید کمک کنند و اگر فقط حضور تیم در لیگ را می‌خواهند مثل حال حاضر  باید صراحتا اعلام کنند تا ما بدانیم. 

روز پیکر در پایان گفت:  آذرخش یک تیم قدیمی و با سابقه در فوتسال ایران است. من بار دیگر تکرار می‌کنم این باشگاه حمایت همه جانبه مسئولان شهر بندر عباس و استان هرمزگان را می‌طلبد. ما در صورتی می‌توانیم موفق شویم که از باشگاه حمایت مالی، امکاناتی و… شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.