کد خبر : 148471
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 13:27
-

ناظم الشریعه: تجربه بالای صانعی می‌تواند به تیم ملی فوتسال کمک کند

ناظم الشریعه: تجربه بالای صانعی می‌تواند به تیم ملی فوتسال کمک کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره انتخاب علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی گفت: سال‌های زیادی است که صانعی را می‌شناسم. با او در تیم ملی هم کار کرده ام. علی صانعی، چون از تجربه بسیار بالایی برخوردار است، می‌تواند به ما در مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره انتخاب علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی گفت: سال‌های زیادی است که صانعی را می‌شناسم. با او در تیم ملی هم کار کرده ام. علی صانعی، چون از تجربه بسیار بالایی برخوردار است، می‌تواند به ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا کمک زیادی کند. من امیدوارم که حضور او به عنوان مدیر فنی در تیم ملی باعث شود که فوتسال کشورمان بتواند برای سیزدهمین سال متوالی عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت آنالیزور تیم ملی اظهار داشت: با یک شرکت بزرگ خارجی به توافق نهایی رسیده ایم و در حال امضا قرارداد با آن‌ هستیم. تمام تیم‌های بزرگ دنیا نرم افزار‌های آنالیز خود را از این شرکت خریداری کرده اند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم این نرم افزار را تا قبل از جام ملت‌های آسیا خریداری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.