کد خبر : 148554
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 15:43
-

احسانی: بازیکنانم ۵ ساعت در خیابان‌های بهبهان سرگردان بودند/ با غیرت بُردیم

احسانی: بازیکنانم ۵ ساعت در خیابان‌های بهبهان سرگردان بودند/ با غیرت بُردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداحسان احسانی به پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر اهورای بهبهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور اشاره کرد و افزود: تیم ما در شرایطی پا به زمین مسابقه گذاشت که بازیکنانم پنج ساعت را پیش از شروع بازی در خیابان‌های بهبهان سرگردان بودند. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداحسان احسانی به پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر اهورای بهبهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور اشاره کرد و افزود: تیم ما در شرایطی پا به زمین مسابقه گذاشت که بازیکنانم پنج ساعت را پیش از شروع بازی در خیابان‌های بهبهان سرگردان بودند.

وی تصریح کرد: باتوجه به مشکلات مالی که تیم دارد، مجبور شدیم بازیکنان را با مینی بوس به بهبهان اعزام کنیم که ۱۴ ساعت در راه بودند و ساعت سه بامداد روز مسابقه به این شهر رسیدند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه ادامه داد: از قبل با همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه، با دانشگاه آزاد بهبهان هماهنگی کرده بودیم که بازیکنان ما در خوابگاه این دانشگاه اسکان داده شوند، برای همین به محض رسیدن به این شهر در خوابگاه دانشگاه مستقر شدند.

وی افزود: روز مسابقه هم مسئولان بهبهانی زمانی که متوجه شدند بازیکنان ما درخوابگاه دانشگاه آزاد این شهر اسکان دارند، دانشگاه را تحت فشار قرار دادند تا بازیکنانمان را از خوابگاه بیرون کنند که این اتفاق هم افتاد.

احسانی تصریح کرد: بازیکنان ما ساعت ۱۰ صبح روز بازی تا ساعت ۱۵ عصر در خیابان‌های بهبهان سرگردان بودند تا زمان نزدیک شدن به بازی به سالن مسابقه رفتند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه یادآورشد: بازیکنانم خسته بودند، اما بدون حضور سرمربی با غیرت بازی کردند و پیروز شدند، چرا که می‌دانستند تیم در شرایط حساسی قرار دارد و اگر باخت‌هایمان ادامه پیدا کند، از لیگ سقوط می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شاهین دراین دیدار بسیار خوب بازی کرد و هرچند شرایط میزبانی تیم بهبهان خوب نبود و جو سالن نیز بازیکنانمان را تحت فشار قرار داده بود، اما خوشخبتانه خوب بازی کردیم و پیروز شدیم.

احسانی در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولین استان به تیم شاهین شد و گفت: وضعیت مالی تیم خوب نیست و همین مسئله مشکلات زیادی را برای ما رقم زده، اما در مقابل فقط سکوت مسئولین را می‌بینیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.