کد خبر : 148574
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 16:43
-

جادوگری که حریف دستان محمدی نشد

جادوگری که حریف دستان محمدی نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته ی ۲۱ درحالی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که تیم فرش ارا مشهد از سوهان محمد سیما پذیرایی میکرد. سوت این دیدار از ساعت ۱۷ دمیده شد و حدود به ۵۰۰ هوادار از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقه بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته ی ۲۱ درحالی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که تیم فرش ارا مشهد از سوهان محمد سیما پذیرایی میکرد.
سوت این دیدار از ساعت ۱۷ دمیده شد و حدود به ۵۰۰ هوادار از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقه بودند.
در نیمه اول شاگردان مرتضایی موفق شدن با گل بازیکن جدیدشان علی ابراهیمی از حریف خود پیش بیفتند.
اما در نیمه ی دوم این بازیکنان تیم محمدسیما بودند که عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشتند و با خلق موقعیت های زیاد گلزنی فشار زیادی بر روی دروازه فرش آرا اوردند.
علیرضا وفایی در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت اما اکثر شوت ها و پاس های او با واکنش های خوب مسعود محمدی گلر تیم میزبان مواجه شد تا جاوگر قمی در برابر محمدی ناکام بماند.

در ادامه ی بازی این مشهدی ها بودن که برای بار دوم با حرکت خوب سارانی به گل دوم دست پیدا کردند.
شاگردان غیاثی بعد از این گل رو به بازی پاورپلی اوردند و دریکی از حملات موفق شدن یکی از گل های خورده را جبران کنند، اما این پایان کار نبود و سعید سروری در یک توپ ربایی موفق شد گل سوم تیم خودش را به ثمر برساند تا خیال هواداران و فرش ارا برای ادامه ی کار راحت باشد.
سوهان محمد سیما بعد از دریافت این گل هم به پاورپلی ادامه داد اما هر بار با واکنش‌های محمدی ناکام ماندند تا در نهایت این بازی با نتیجه ی ۳ بر یک به سود میزبان به پایان برسد.
فرش ارا بعد از ۵ بازی در مقابل حریف قمی خود موفق شد این تیم را شکست دهد.
از دیگر نکات قابل توجه این بازی می توان به حضور یک نیمه ای علی مسعودی سرپرست سوهان بر روی نیمکت این تیم اشاره کرد، مسعودی نیمه اول را از روی سکوها نظاره گر این دیدار بود اما در نیمه ی دوم با حساس شدن بازی به سمت نیمکت امد و ادامه ی بازی را از کنار خط دنبال کرد.

خبرنگار:نیما شهیدی و مصطفی امیریان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.