کد خبر : 148778
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 14:17
-

برتانیان و پیری کمک حال تیکدری‌نژاد در گهرزمین/ اولین ماموریت موفق کادر فنی ترمیم شده در سیرجان

برتانیان و پیری کمک حال تیکدری‌نژاد در گهرزمین/ اولین ماموریت موفق کادر فنی ترمیم شده در سیرجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گهر زمین که با هدایت مجید تیکدری‌نژاد بازیکن ارزنده و ملی‌پوش سابق ایران با بدشانسی در نتیجه‌گیری به کف جدول گروه دوم لیگ یک چسبیده بود، در نیم فصل دوم دست به تغییراتی در کادر فنی خود زد که در اولین و حساس‌ترین گام منجر به سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گهر زمین که با هدایت مجید تیکدری‌نژاد بازیکن ارزنده و ملی‌پوش سابق ایران با بدشانسی در نتیجه‌گیری به کف جدول گروه دوم لیگ یک چسبیده بود، در نیم فصل دوم دست به تغییراتی در کادر فنی خود زد که در اولین و حساس‌ترین گام منجر به سه امتیاز شیرین برای سیرجانی‌ها شد.

رضا پیری و محمد برتانیان که هر دو از بازیکنان باسابقه سالهای نه چندان دور فوتسال ایران هستند از نیم فصل به گهر زمین اضافه شدند تا کسب اولین سه امتیاز نشان دهد که ترمیم کادر فنی کمک حال مجید تیکدری‌نژاد شده است.

برتانیان مربی جدید دروازه‌بان‌های گهر زمین پس از پیروزی تیمش برابر خالص‌سازان و ۱۰ امتیازی شدن سیرجانی‌ها به Fut5al گفت: شکر خدا نتیجه خوبی گرفتیم که فقط با یک هفته تمرینی که در کنار تیم بودیم با هدایت آقای تیکدری‌نژاد رقم خورد. ما در این بازی آنالیز خوبی بر روی حریف کرده بودیم و شکر خدا به سه امتیازی رسیدیم که شخصیت تیم ما را برای ادامه نیم فصل دوم متحول کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.