کد خبر : 148824
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 16:19
-

به خاطر برگزاری نمایشگاه در سالن، زمین تمرینی نداشتیم!/ این برد آرنوش را به گلی‌پور تقدیم می‌کنیم/ تکلیف صعود گروه ما به روز آخر می‌کشد

به خاطر برگزاری نمایشگاه در سالن، زمین تمرینی نداشتیم!/ این برد آرنوش را به گلی‌پور تقدیم می‌کنیم/ تکلیف صعود گروه ما به روز آخر می‌کشد

رضا صادقی سرمربی اصفهانی آرنوش کاشان پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و شهرداری ساوه که با کادر فنی جدید خود در چهار هفته اخیر دو پیروزی و دو مساوی داشت برای برد آمده بود. ما می‌دانستیم بازی سختی داریم

رضا صادقی سرمربی اصفهانی آرنوش کاشان پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و شهرداری ساوه که با کادر فنی جدید خود در چهار هفته اخیر دو پیروزی و دو مساوی داشت برای برد آمده بود. ما می‌دانستیم بازی سختی داریم و با توجه به اینکه در جدول همسایه بودیم این بازی را شش امتیازی می‌دیدیم.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی بیرون از خانه با تمام وجود بازی کردند و با وجود اینکه سالن فجر بسیار سر بود و ما نتوانستیم قبل بازی در آن تمرین کنیم اما زود خودمان را تطبیق دادیم و رفته رفته به شرایط سالن اصلا آشنا شدیم. به همین خاطر نیز نیمه دوم شرایط مان خیلی بهتر شد.

سرمربی آرنوش در خصوص اینکه چقدر احتمال صعود از این گروه را می‌دهد، متذکر شد: ما با پیروزی ۱۳ امتیازی شدیم و اکنون پنجم هستیم. به نظر من گروه ما بسیار سخت است چراکه تیم صدر و قعر ۹ امتیاز با هم فاصله دارند و همه شانس دارند. در این گروه قول صعود دادن منطقی نیست و پیش‌بینی من این است که کار صعود به روز آخر کشیده خواهد شد.

صادقی از دو خرید تیمش در نیم فصل ابراز رضایت کرد و گفت: ما فرشاد شارقی و مجتبی قطبی را در نیم‌فصل دوم اضافه کرده بودیم و در این بازی استفاده کردیم که فرشاد یک گل هم برایمان به ثمر رساند و انشاالله بتوانیم با همین بضاعت بازیکنان کار بزرگی را رقم بزنیم.

وی در خاتمه از مدیرعامل آرنوش تشکر کرده و گفت: مدیرعامل ما آقای گلی‌پور ۶۰درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده که در لیگ یک قابل تامل و قدردانی است. من هم این برد را به ایشان تقدیم می‌کنم و از تلاش و کوشش بازیکنان مان که تمرکز خودشان را برای بازی‌های بزرگ گذاشته‌اند و با جان و دل بازی می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم این روند را در ادامه حفظ کنیم و نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.