کد خبر : 148821
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 15:55
دسته‌بندی نشده
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

تیم جوانی هستیم اما از مقاومت باتجربه‌تر عمل کردیم/ خوشحالم که بازیکنان سن‌ایچ، جز بحث فنی دغدغه دیگری ندارند

تیم جوانی هستیم اما از مقاومت باتجربه‌تر عمل کردیم/ خوشحالم که بازیکنان سن‌ایچ، جز بحث فنی دغدغه دیگری ندارند
سرمربي تيم فوتسال سن‌ايچ ساوه گفت: با اينكه تيم جواني هستيم و از تجربه خيلي بالايي هم برخوردار نيستيم اما از مقاومت باتجربه‌تر ظاهر شديم.

جواد اصغری مقدم که تیمش با ۵ گل برابر مقاومت البرز به برتری رسیده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی با مقاومت بازی بسیار خوبی بود چراکه این تیم از کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و بازیکنان خیلی خوب هم داشت. آنها نیمه‌اول را پا به پای ما آمدند اما فکر می‌کنم در نیمه‌دوم به لحاظ قوای بدنی کم آوردند و مهمتر از آن تجربه ما بود که در ادامه بازی به آنها چربید.

سرمربی سن‌ایچ افزود: بچه های ما در بازی خیلی خوب کار کردند و اینکه با هماهنگی خوبی که داشتیم در این بازی گل نخوردیم یکی از مهترین دستاوردهای این بازی برای ما بود.

وی بازی این هفته تیمش مقابل ارژن فارس را هم حساس خواند و گفت: قطعا بازی سختی است چراکه ارژن چند هفته‌ای است که خیلی خوب نتیجه می‌گیرد ضمن اینکه هفته‌های آخر به خودی خود برای تمام تیم‌ها سخت است. به هر حال برخی برای پلی‌آف و برخی برای عدم سقوط بازی می‌کنند که این کار را سخت می‌کند. ما تلاش می‌کنیم که در شیراز بازنده نباشیم و انشاالله با امتیاز برگردیم.

اصغری‌مقدم متذکر شد: صعود ما به پلی‌آف تقریبا قطعی است اما در بازی‌های پیش‌رو برای کسب رتبه‌های بهتر تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

سرمربی سن‌ایچ ضمن تمجید از شرایط مالی باشگاهش خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات مهندس باقری مدیرعامل باشگاه تشکر کنم زیرا تمام پرداختی‌های تیم ما را به موقع انجام می‌دهند و ما واقعا دغدغه‌ای جز مباحث فنی در زمین نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.