کد خبر : 148761
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 13:47
-

رضایی: می‌توانستیم سایپا را در دور رفت هم متوقف کنیم/ برای بودن در چهار تیم بالای جدول نباید امتیاز از دست بدهیم

رضایی: می‌توانستیم سایپا را در دور رفت هم متوقف کنیم/ برای بودن در چهار تیم بالای جدول نباید امتیاز از دست بدهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی پس از شکست سایپا در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بازی ما با سایپا خیلی حساس بود چون هم امتیاز و با تفاضل گل در رده چهارم بودیم بنابراین هر کدام می‌بردیم در چهار تیم بالای جدول می‌ماندیم. وی افزود: می‌دانستیم نامی نو اصفهان مطمئناً

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی پس از شکست سایپا در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بازی ما با سایپا خیلی حساس بود چون هم امتیاز و با تفاضل گل در رده چهارم بودیم بنابراین هر کدام می‌بردیم در چهار تیم بالای جدول می‌ماندیم.

وی افزود: می‌دانستیم نامی نو اصفهان مطمئناً مقابل هیئت اصفهان پیروز می‌شود و ما با شکست برابر سایپا در رده پنجم قرار می‌گرفتیم. نیمه اول بازی پایاپای بود و هر دو تیم موقعیت گل داشتند اما با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم توانستیم از موقعیت‌های گلی که داشتیم استفاده کنیم و دو گل به ثمر رساندیم چون بازیکنانم واقعا خوب کار کردند و این مسابقه از معدود بازی‌هایی بود که اشتباهات خیلی کمی داشتیم. سایپا دو بار پاورپلی کرد و ما توانستیم در همین زمان دو گل دیگر ثبت کنیم و چهار بر صفر بازی را به سود خودمان به پایان ببریم و در چهار تیم بالای جدول ماندیم.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درباره مسابقه رفت برابر سایپا و شکست برابر این تیم اظهار داشت: در شروع لیگ با سایپا بازی کردیم که از این تیم شناخت نداشتیم و بدون بازی تدارکاتی برابر این تیم بازی کردیم. این تیم بازیکنان بزرگی داشت بنابراین با نتیجه ۳ بر ۲ باختیم، اما اگر شاگردانم محکمتر بازی می‌کردند و بازی تدارکاتی داشتیم می‌توانستیم مساوی کنیم به هر حال در دور برگشت توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی درباره مسابقات هفته‌های آینده گفت: هفته هجدهم بازی نسبتا راحتی با پارس آرا شیراز داریم و سعی می‌کنیم امتیاز از دست ندهیم تا بتوانیم در چهار تیم بالای جدول باشیم. بازی‌های سختی هم با ملی حفاری و رهیاب گستر تهران و کرمان داریم اما سعی می‌کنیم امتیاز از دست ندهیم چون مجبوریم در هر بازی نتیجه بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.