کد خبر : 148759
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 13:43
-

مرتضایی:با پیروزی مقابل مقاومت حضورمان در جمع ۴ تیم برتر لیگ قطعی می‌شود

مرتضایی:با پیروزی مقابل مقاومت حضورمان در جمع ۴ تیم برتر لیگ قطعی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره بازی دوشنبه این تیم برابر مقاومت البرز در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: روز دوشنبه ما در کرج باید به مصاف تیم مقاومت البرز برویم. این دیدار برای تیم ما بسیار سخت است، زیرا مقاومت در هفته‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره بازی دوشنبه این تیم برابر مقاومت البرز در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: روز دوشنبه ما در کرج باید به مصاف تیم مقاومت البرز برویم. این دیدار برای تیم ما بسیار سخت است، زیرا مقاومت در هفته‌های اخیر موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

او افزود: بازی مقابل مقاومت البرز آسان نیست. اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم تا حدودی حضور در جمع ۴ تیم پایانی لیگ برتر قطعی می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره مصدومان این تیم گفت: بهزاد عظیمی روز‌های آخر مصدومیت خود را طی می‌کند و به نظر من او بعد از بازی با مقاومت البرز می‌تواند به طور کامل برای ما به میدان برود. همچنین محمد پیکان دیگر مصدوم تیم ما است که برابر سوهان محمد سیما قم غایب تیم ما بود. من امیدوارم که او هم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد تا بتوانیم از او در بازی برابر مقاومت البرز استفاده کنیم.

مرتضایی در پایان صحبت هایش درباره بازی با سوهان محمد سیما قم در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر که منجر به پیروزی این تیم شد اظهار داشت: بازی با سوهان محمد سیما بازی بسیار سختی بود. آن‌ها موفق شدند در آن دیدار ما را خیلی تحت فشار قرار دهند. مخصوصاً در ۸ دقیقه پایانی نیمه دوم آن‌ها رو به پاور پلی (۵ نفره کردن تیم) آوردند. خوشبختانه با عملکرد خوبی که در خط دفاع و همچنین درون دروازه داشتیم، موفق شدیم در پایان ۳ امتیاز کامل را کسب و به رده سوم جدول صعود کنیم. امیدوارم که این روند خوب ما در دیدار‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.