کد خبر : 148843
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 16:56
-

جادوگر مقابل تیم سابقش!

جادوگر مقابل تیم سابقش!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر فردا تیم های محمد سیمای قم با مس سونگون در سالن شهید حیدریان قم با هم روبرو می شوند. جدا از حساسیت های این بازی که همیشه در دوئل تیمهای قمی با تبریزی بوده تقابل علیرضا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر فردا تیم های محمد سیمای قم با مس سونگون در سالن شهید حیدریان قم با هم روبرو می شوند.

جدا از حساسیت های این بازی که همیشه در دوئل تیمهای قمی با تبریزی بوده تقابل علیرضا وفایی کاپیتان قمی ها با تیم سابقش دیدنی است.وفایی که از ستاره های لیگ برتر در سالهای اخیر بوده پس از اینکه نیم فصل اول را در مس سپری کرد با مدیران باشگاه و سرمربی جدید این تیم به مشکل خورد و درخواست جدایی کرد.

مدیریت باشگاه ابتدا قصد نداشت رضایتنامه وفایی را صادر کند اما وقتی دید او به جدایی مصر است در نهایت رضایتنامه او برای پیوستن به محمد سیما را صادر کرد. با این تفاسیر به نظر می رسد تقابل امروز جادوگر قمی ها با همبازیان سابقش دیدنی بوده و او با انگیزه زیاد مقابل افضل و تیمش به میدان برود.

البته در سمت مقابل به غیر از ابوالقاسم عروجی که فعلا قادر به همراهی مس نیست، مسلم اولاد قباد و سعید تقی زاده سابقه بازی در تیم های قمی را دارند و برای این بازی بی انگیزه نیستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.