کد خبر : 148922
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 22:10
-

در بازی آذرخش و هایپرشهر چه گذشت؟

در بازی آذرخش و هایپرشهر چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خانه به مصاف تیم هایپرشهر شاهین‌شهر اصفهان رفت و به بردی ارزشمند دست یافت. مسابقه تیم های آذرخش و هایپر شهر در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خانه به مصاف تیم هایپرشهر شاهین‌شهر اصفهان رفت و به بردی ارزشمند دست یافت.
مسابقه تیم های آذرخش و هایپر شهر در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار گردید‌.

آذرخشی‌ها بعلت مشکلات مالی در بازی قبلی خانگی خود بازی نکرده بودند اما امروز در سایه حمایت هواداران خود به میدان رفتند.
آذرخشی‌ها که برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند در نیمه نخست بازی دلچسبی از خود به نمایش نگذاشتند تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم تنها چند ثانیه از بازی گذشته بود که اسحاق سورغالی تور دروازه هایپرشهر شاهین‌شهر را به لرزه در آورد و گل اول بازی برای نارنجی پوشان آذرخش رقم خورد. فشار شاگردان عباس روز پیکر روی دروازه هایپر شهر کم نشد تا این که محمد زاهدی گل دوم را هم در دقیقه ۳۷ برای آذرخش به ثمر رساند تا خیالشان از کسب سه امتیاز این بازی راحت شود.

این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود آذرخش به پایان رسید تا امید ماندن نماینده هرمزگان در لیگ برتر همچنان زنده بماند. آذرخش بندرعباس با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد.

زاهدی، امین نصراله زاده، بهزاد میری زاده، اسحاق سورغالی، میلاد چراغی، مهرداد قنبرزاده، ناصر حاجی، امیر خون جهان، غلامرضا رحیمی، عارف شبانگرد و محمد خرم با هدایت عباس روز پیکر برای آذرخش بازی کردند.

برای تیم هایپرشهر شاهین شهر اصفهان هم مهرداد جابری،سعید افشاری،حمید حاجی بنده، کامبیز گمرکی، محمد نوید بخش،مهدی زاهدی، علی رمضانپور، احسان فیریز پور، علی رضا صدیق،بلال اسمعیلی ، مسعود خلاقی و رضا آبگون بازی کردند.
خبرنگار:محمود رئیسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.