کد خبر : 148851
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 15:03
-

ناظم الشریعه: نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌ها با کادر تیم فوتسال اقدام بسیار خوب و مثبتی است

ناظم الشریعه: نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌ها با کادر تیم فوتسال اقدام بسیار خوب و مثبتی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به نشست هم اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال با تیم ملی فوتسال که فردا برگزار می‌شود، گفت: در صورت موفقیت تیم‌های ملی در مسابقات مهم، هم بازیکنان و هم باشگاه ها منفعت می‌برند. محمد ناظم الشریعه گفت: تیم ملی فوتسال مسابقات بسیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به نشست هم اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال با تیم ملی فوتسال که فردا برگزار می‌شود، گفت: در صورت موفقیت تیم‌های ملی در مسابقات مهم، هم بازیکنان و هم باشگاه ها منفعت می‌برند.

محمد ناظم الشریعه گفت: تیم ملی فوتسال مسابقات بسیار مهمی در پیش دارد که در ابتدا باید در بازی های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ به میدان برویم و ضمن دفاع از عناوین قهرمانی خود، سهمیه جام جهانی ۲۰۲۰ را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه به موفقیت برسیم نیاز به تعامل و همکاری مضاعف کل مجموعه فوتسال کشور داریم که به این منظور، فردا نشست هم اندیشی میان مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر فوتسال با کمیته فوتسال و کادرفنی تیم ملی را خواهیم داشت. این اقدام بسیار خوب و مهمی است تا از نقطه نظرات یکدیگر بهره ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: اینکه موفقیت تیم ملی فوتسال و سایر تیم‌های ملی موجب بهره مندی و منفعت بازیکنان و باشگاه‌ها می‌شود، یک واقعیت انکار ناپذیر است. در واقع نشست فردا یک جلسه برد – برد برای کل فوتسال کشور است. اتفاقی که باید برای تیم فوتبال امید کشورمان هم رقم بخورد.

وی در پایان گفت: خوشحالم که با برگزاری نشست ستاد ۲۰۲۰ فوتسال و نگاه خوب کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال اکنون شاهد افزایش سطح همکاریها بین مدیران عامل زحمتکش باشگاه های فوتسال با تیم ملی فوتسال هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.