کد خبر : 148889
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 18:52
-

پیروزی قاطع مس در قم/عزم شاهین و آذرخش برای بقا/برد نزدیک گیتی پسند و پیروزی های خارج از خانه فرش آرا و شهروند+نتایج و گلزنان و جدول رده بندی

پیروزی قاطع مس در قم/عزم شاهین و آذرخش برای بقا/برد نزدیک گیتی پسند و پیروزی های خارج از خانه فرش آرا و شهروند+نتایج و گلزنان و جدول رده بندی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد.در بازی های امروز تیم مس سونگون در قم میزبان خود را در هم کوبید.نیمه اول این بازی با برتری ۳ بر صفر مسی ها به پایان رسید.این بازی را در شرایطی شاگردان افضل در نهایت با نتیجه ۵بر۳ به سود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد.در بازی های امروز تیم مس سونگون در قم میزبان خود را در هم کوبید.نیمه اول این بازی با برتری ۳ بر صفر مسی ها به پایان رسید.این بازی را در شرایطی شاگردان افضل در نهایت با نتیجه ۵بر۳ به سود خود خاتمه دادند که وحید غیاثی هنوز موفق به کسب پیروزی با محمد سیما نشده است.مس با این برد به یکه تازی خود ادامه داد.

آذرخش بندرعباس پس از چندهفته ناکامی در خانه خود هایپر را شکست داد تا مهرداد جابری طعم اولین شکست را با تیم شاهین شهری بچشد.

گیتی پسند در دیداری دشوار و نزدیک اهورای بهبهان را شکست داد تا همچنان به تعقیب و گریز با مس ادامه دهد.سعید عباسی بازیکن گیتی پسند در این بازی به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.

فرش آرای مشهد در خانه مقاومت البرز به یک پیروزی ارزشمند رسید تا جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کند.مقاومتی ها با ادامه این روند گزینه سقوط خواهند بود.

شهروند ساری هم در خانه حفاری و در دیداری پربرخورد و نزدیک میزبان خود را شکست داد.تغییرات در حفاری فعلا چندان مثبت نبوده و در سوی دیگر شهروند با این برد شرایط خوبی پیدا کرد.

شاهین کرمانشاه که بدون مربی در هفته های پایانی حاضر است برای دومین بازی پیاپی به یک برد شیرین رسید تا عزم خود برای بقا را جزم کند.بر عکس این تیم ستارگان دومین باخت پیاپی را تجربه کرد تا شرایط شاگردان داورزنی بحرانی شود.

بازی تیم های ارژن شیراز با سن ایچ ساوه نیز با تساوی به پایان رسید تا هیچکدام از این دو تیم از نتیجه کسب شده راضی نباشند.

نتایج و گلزنان بازی ها به شرح زیر است:

جدول رده بندی به شرح زیر است:

برنامه هفته بیست و سوم:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.