کد خبر : 148934
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 13:31
-

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های فوتسال و کادرفنی تیم ملی فوتسال

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های فوتسال و کادرفنی تیم ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در راستای ایجاد شرایط مناسب و همفکری مجموعه فوتسال کشور جهت موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با کادرفنی تیم ملی فوتسال باز ساعت ۱۰:۱۵ در سالن روابط عمومی آغاز شد.در این نشست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در راستای ایجاد شرایط مناسب و همفکری مجموعه فوتسال کشور جهت موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با کادرفنی تیم ملی فوتسال باز ساعت ۱۰:۱۵ در سالن روابط عمومی آغاز شد.
در این نشست که رییس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون، رییس کمیته فوتسال، سرپرست سازمان لیگ فوتسال، کادرفنی تیم ملی فوتسال و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری حضور داشتند، آرش جابری در ابتدا به حاضرین خیر مقدم گفت و اهداف برگزاری این نشست را تشریح کرد.
وی در ادامه گفت: نزدیک به ۱۰ بازی معوقه در طول این فصل مسابقاتی داشتیم و باشگاه‌ها نهایت همکاری را با ما داشتند و در موارد گوناگون به ما یاری رساندند. باید از همه عوامل باشگاه ها تشکر و قدردانی کنم و امیدواریم در این جلسه تصمیمات خوبی را برای کمک هرچه ببشتر به تیم ملی فوتسال کشورمان اتخاذ کنیم.

ضمن اینکه پرهیزکار رییس کمیته فوتسال با ارائه گزارشی از کارگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی با حضور روسای کمیته های فوتسال آسیا ، موارد ارائه شده از سوی ایران را برای حاضرین تشریح کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.