کد خبر : 148937
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 13:34
-

شکوری: نه باشگاه ها باید متضرر شوند و نه تیم ملی از کسب موفقیت باز بماند

شکوری: نه باشگاه ها باید متضرر شوند و نه تیم ملی از کسب موفقیت باز بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری در جلسه هم‌اندیشی فوتسال جهت حمایت از برنامه‌های تیم ملی فوتسال گفت: دیدگاه ما این است که همه ما از خانواده فوتبال و همه در کنار بکدیگر هستیم. کلیه باشگاه‌ها در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی عضو این خانواده هستند و هر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری در جلسه هم‌اندیشی فوتسال جهت حمایت از برنامه‌های تیم ملی فوتسال گفت: دیدگاه ما این است که همه ما از خانواده فوتبال و همه در کنار بکدیگر هستیم. کلیه باشگاه‌ها در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی عضو این خانواده هستند و هر کدام از آنها دچار مشکل شود همه ما دچار مشکل خواهیم شد و باید دست به دست یکدیگر جلو برویم.

وی ادامه داد: فوتسال ما در آسیا اول قاره است و در جلساتی که سال گذشته در AFC حاضر بودم، از نزدیک این موضوع را لمس کردم و به نوعی دچار احساس ترس شدم که کشورهای دیگر با چه سرعتی در حال پیشرفت هستند و این را در مسابقات فوتسال تبریز هم دیدیم که کشورهایی مانند تایلند و افغانستان برای همه مشکل‌ساز شدند. اگر یک مقدار ضعیف کار کنیم و بخواهیم در باد قهرمانی‌ها و موفقیت‌های قبلی بمانیم، این جایگاه را از ما می‌گیرند، همانطور که در فوتبال این اتفاق افتاد و الان تیم آسان نداریم. دیدیم که بازی مقابل بحرین و عراق هم مشکل شده است. 

سرپرست دبیرکلی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به سال مهم فوتسالی پیش‌رو، ستاد ۲۰۲۰ تشکیل شد و اکنون هم در نشست هم اندیشی با مدیران عامل باشگاه ها هستیم تا سرمربی تیم ملی بتواند تیم را زودتر در اختیار داشته باشد، مطمئن هستم که باشگاه‌ها در جهت پیشرفت فوتسال ما حرکت می‌کنند، در این جلسه می‌خواهیم این موضوع را به خوبی حل کنیم تا باشگاه‌ها دچار ضرر نشوند و در نتیجه آن هم تیم ملی موفق باشد. امسال سال فوتسال ما است چه در بحث آقایان و چه در بحث بانوان، ما سه رویداد بزرگ داریم که نیاز است با باشگاه‌ها همکاری بیشتری شود تا جایگاه قبلی خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم آن را از ما بگیرند. ضمن اینکه شهریور هم مسابقات جام جهانی برگزار می شود. بنابراین نیاز است که باشگاه ها کمک مضاعفی کنند.

شکوری افزود: با همه مشکلات در این شرایط سخت اقتصادی آشنا هستیم و نمی‌توانیم قدمی پس بگذاریم چون در این صورت جایگاهمان را از دست می‌دهیم و کارمان هم سخت می‌شود. پس باید با یک تصمیم‌گیری خوب در راستای پیشرفت تیم‌های باشگاهی و موفقیت تیم ملی قدم برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.