کد خبر : 148952
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 14:05
-

علیپور:از تیم اهورا حمایت نمی‌شود/ مسئولان دید ورزشی ندارند

علیپور:از تیم اهورا حمایت نمی‌شود/ مسئولان دید ورزشی ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن علیپور پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال شرایط تیم ما سخت شده و اهورا تیمی کاملا بومی است. ما نسبت با بازی گذشته با تیم گیتی پسند چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم. وی ادامه داد: بازیکنان زیادی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن علیپور پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال شرایط تیم ما سخت شده و اهورا تیمی کاملا بومی است. ما نسبت با بازی گذشته با تیم گیتی پسند چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان زیادی از تیم امید برای ما توپ می‌زدند؛  امروز تمام توان خود را برای بازی با گیتی گذاشتیم و بازی خوبی را انجام دادیم، اما تیم گیتی پسند توانست از تجربه بازیکنان خود به خوبی استفاده کند و پیروز بازی شد.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان با بیان اینکه شرایط لیگ امسال خوب بوده است، اضافه کرد: تمام تیم‌ها در لیگ پر قدرت ظاهر شده‌اند و بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کردند نیز به لیگ ایران آمده‌اند. تیم ما شرایط سختی دارد و با دیگر تیم‌ها قابل مقایسه نیست و سعی داریم در لیگ باقی بمانیم.

علیپور افزود: تیم‌های بالای جدول از همه لحاظ شرایط خوبی دارند و خود را از دیگر تیم‌ها جدا کرده‌اند و تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند فقط در لیگ حضور دارند؛  از تیم بهبهان حمایت نمی‌شود و هیچ اسپانسری را در اختیار ندارد و ما با خودروهای شخصی خود به شهرهای دیگر می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای کوچک، مسئولان دید ورزشی ندارند، اگفت: در بازی‌هایی که در بهبهان برگزار می‌شود حدود دو هزار هوادار برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، اما مسئولان دید ورزشی ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.