کد خبر : 148962
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 15:00
-

غیاثی:مس هزینه میلیاردی برای قهرمانی کرده است/پنج بازیکن خود را نداشتیم/توانستیم نیمه مربیان را ببریم

غیاثی:مس هزینه میلیاردی برای قهرمانی کرده است/پنج بازیکن خود را نداشتیم/توانستیم نیمه مربیان را ببریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدوحید غیاثی شامگاه دوشنبه پس از بازی تیم های فوتسال محمدسیمای قم و مس سونگون در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از حضور پرتعداد تماشاگران و همچنین تشویق بی امان تیم تشکر می کنم اما تیم مس سونگون بازیکنان ملی پوش و باتجربه زیادی داشت و هزینه های میلیاردی برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدوحید غیاثی شامگاه دوشنبه پس از بازی تیم های فوتسال محمدسیمای قم و مس سونگون در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از حضور پرتعداد تماشاگران و همچنین تشویق بی امان تیم تشکر می کنم اما تیم مس سونگون بازیکنان ملی پوش و باتجربه زیادی داشت و هزینه های میلیاردی برای قهرمانی در لیگ برتر کرده است.

وی افزود: تیم مس سونگون از لحاظ مهره ای، مالی و امکاناتی از تیم ما بالاتر است ولی این دلیلی نیست که ما از قبل خود را بازنده بدانیم و تمام تلاشمان را در میدان کردیم تا با دست پر از زمین خارج شویم. در این بازی پنج بازیکن خودرا به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و از لحاظ بازیکنی در مضیقه بودیم اما دست از تلاش برنداشتیم.

سرمربی محمد سیما در ادامه با اشاره به بازی خوب سوهان در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم بازی که نیمه مربیان بود بازی را با نتیجه ٣بر٢ بردیم و این اتفاق در بازی با سن ایچ ساوه هم افتاده بود، متاسفانه در نیمه اول تیم سوهان خوب ظاهر نشد و ٣گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و ٣گل از ۵ گل خورده را جبران کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل کمبود بازیکن امروز بازیکن ١۶ ساله را بازی دادیم البته این بازیکنان آینده تیم را می سازند و چون تیم محمد سیما تقریبا حضور در مرحله پلی آف را قطعی کرده است از بازیکنان جوانتر بیشتر استفاده خواهیم کرد تا در سال های آینده بتوانیم استفاده بهتری از ایشان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.