کد خبر : 148964
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 15:02
-

کاپیتان تیم شاهین: مدیون تشویق‌های بی‌امان تماشاگران هستیم

کاپیتان تیم شاهین: مدیون تشویق‌های بی‌امان تماشاگران هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی بااشاره به پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر ستارگان ورامین در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال، اظهارکرد: تیم ستارگان ورامین تیمی پرمهره با کادر فنی قدرتمند است که خوشبختانه توانستیم این تیم را شکست دهیم.   وی تصریح کرد: حضور پرشور تماشاگران و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی بااشاره به پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر ستارگان ورامین در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال، اظهارکرد: تیم ستارگان ورامین تیمی پرمهره با کادر فنی قدرتمند است که خوشبختانه توانستیم این تیم را شکست دهیم.  

وی تصریح کرد: حضور پرشور تماشاگران و تشویق های بی امان آنها باعث شد تا بازی را طوفانی شروع کرده و فشار زیادی به تیم حریف وارد کنیم.

کاپیتان تیم شاهین اضافه کرد: حملاتی که به دروازه تیم حریف داشتیم، گل اول ما را در دقیقه ۱۰ بازی رقم زد، اما تنها شش دقیقه پس از این گل در حرکت غافلگیرانه بازیکنان حریف گل تساوی به ثمر رسید و دروازه ما باز شد.

وی اعلام کرد: در دقایق انتهایی نیمه اول فشار زیادی به تیم حریف وارد کردیم و چند موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

ایوانی یادآورشد: شروع نیمه دوم بازی این ما بودیم که بازی را کاملا در اختیار گرفتیم و توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی تاکید کرد: درحالی با گل های حمیدسلیمانی، رامین باباجانی و وحید ندری در این دیدار به پیروزی رسیدیم که کمترین امکانات را در مقایسه با تیم حریف داشتیم و بدون هیچ مشوقی بردیم.

کاپیتان تیم شاهین گفت: فرید نادری گلر تیم ما در این دیدار ستاره زمین بود و شلیک های حریف به سمت دروازه را به خوبی دفع می‌کرد.

وی در ادامه درخصوص امید تیم شاهین برای بقا در لیگ برتر هم عنوان کرد: تیم ما با این پیروزی ۱۷ امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول قرار می‌گیرد و می‌تواند به بقا در لیگ امیدوارتر باشد، اما از سوی دیگر تیم‌های نهم تا ۱۴ جدول همگی احتمال سقوط را دارند، برای همین باید برای پیروزی‌های بعدی تلاش کنیم.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.