کد خبر : 149034
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 13:29
-

شیربیگی: جذابیت لیگ فوتسال بانوان قابل مقایسه با گذشته نیست/بعید می دانم تیمی از لیگ فوتسال بانوان انصراف بدهد

شیربیگی: جذابیت لیگ فوتسال بانوان قابل مقایسه با گذشته نیست/بعید می دانم تیمی از لیگ فوتسال بانوان انصراف بدهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی ملی پوش تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: زمانی که نیم فصل دوم رقابت‌های فوتسال بانوان شروع شد از هفته دوم یکسری اتفاقات شرایط جدول را تغییر داد. باخت تیم مس رفسنجان مقابل نامی نو اصفهان و شکست سایپا تهران در برابر ملی حفاری اهواز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی ملی پوش تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: زمانی که نیم فصل دوم رقابت‌های فوتسال بانوان شروع شد از هفته دوم یکسری اتفاقات شرایط جدول را تغییر داد. باخت تیم مس رفسنجان مقابل نامی نو اصفهان و شکست سایپا تهران در برابر ملی حفاری اهواز بسیار غیر منتظره بود. هیچ کس انتظار کسب چنین نتایجی را در نیم فصل دوم نداشت. تیم‌های اول تا پنجم لیگ فوتسال بانوان  با یکدیگر بازی کردند و خوشبختانه شاهد رقابت‌های خوبی بودیم.

او تصریح کرد: شرایط تیم ما خوب است، اما در نیم فصل اول متاسفانه امتیاز یکسری از دیدار‌ها از جمله بازی با سایپا تهران و مس رفسنجان را از دست دادیم. در نیم فصل دوم با این ۲ تیم بازی کردیم و امتیاز از دست رفته را با کسب پیروزی جبران کردیم. اکنون در صدر جدول قرار داریم و امیدوارم از این به بعد با همین روند به جلو حرکت کنیم.

شیربیگی افزود: مشخص نیست کدام تیم‌ها به مرحله پلی آف رقابت‌ها صعود می‌کنند، در حال حاضر ۶ تیم برای حضور در مرحله پلی آف باهم می‌جنگند. لیگ امسال قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و حتی نمی‌توان گفت در بازی‌های یک هفته از رقابت‌ها کدام تیم‌ها برنده خواهند شد چه برسد به تشخیص چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف.

بعید می دانم تیمی از لیگ فوتسال بانوان انصراف بدهد 

ملی پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: فکر نمی‌کنم از اینجای کار به بعد تیمی قصد انصراف از ادامه مسابقات را داشته باشد، سال‌های قبل چنین موردی مشاهده شده که یک تیم حتی در هفته آخر لیگ از ادامه کار انصراف داده، اما امسال بعید می‌دانم دوباره تیمی قصد انصراف داشته باشد.

شیربیگی تصریح کرد: امیدوارم همین طور که روز به روز لیگ ما پیشرفت می‌کند سطح کیفی داوران ما هم بهتر شود. نیاز است که کلاس‌هایی برای داوران برگزار شود تا علم آن‌ها بروز شود و به طور حتم فدراسیون به این مسئله توجه زیادی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.