کد خبر : 149046
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 13:46
-

ناظم الشریعه: جذب حامی مالی در فوتسال کار سختی نیست/ تعامل خوبی با باشگاه‌ها داریم

ناظم الشریعه: جذب حامی مالی در فوتسال کار سختی نیست/ تعامل خوبی با باشگاه‌ها داریم

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم که تیم‌های لیگ برتری را به خاطر مشکلات مالی از دست ندهیم، فدراسیون فوتبال باید وارد عمل شده و بخش خصوصی را فعال‌تر کند. فوتسال در کشور ما بر خلاف فوتبال هزینه سنگینی ندارد و ما می‌توانیم به راحتی با جذب چند حامی

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم که تیم‌های لیگ برتری را به خاطر مشکلات مالی از دست ندهیم، فدراسیون فوتبال باید وارد عمل شده و بخش خصوصی را فعال‌تر کند. فوتسال در کشور ما بر خلاف فوتبال هزینه سنگینی ندارد و ما می‌توانیم به راحتی با جذب چند حامی مالی خوب و قوی لیگ پویایی را داشته باشیم. جذب حامیان مالی در فوتسال کار سختی نیست و مدیران باشگاه‌های ما هم باید نگاه خود را به این بخش‌ها معطوف کنند که در این راه فدراسیون فوتبال می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره رقابت‌های جام ملت‌ها آسیا که قرار است ۲ ماه دیگر در ترکمنستان برگزار شود گفت: مسابقات جام ملت‌های آسیا امسال نسبت به دوره‌های گذشته متفاوت است. نمونه اش را می‌توان در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ ساله‌های آسیا و جام باشگاه‌های آسیا دید که تیم‌های آسیایی برابر تیم‌های ملی و باشگاهی ما توانستند عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشند.

قهرمانی در آسیا سخت، اما شدنی است

ناظم الشریعه خاطر نشان کرد: تیم‌های آسیایی در این چند سال اخیر سطح فوتسالشان نسبت به سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده است. به هر حال شرایط برای قهرمانی مجدد در آسیا سخت شده، اما شدنی است. همچنین با تعامل خوبی که بین تیم ملی با باشگاه‌ها به وجود آمده می‌توانیم دوباره عنوان قهرمانی آسیا را بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه کادر فنی تیم ملی تا چه حدی با باشگاه‌های لیگ برتری هماهنگی دارد تا بتواند در رقابت‌های آینده موفق باشد بیان داشت: این موضوع شامل ۲ قسمت است. یکی بحث فنی است که مربوط به کادر فنی می‌شود و یکی هم بحث مربوط به مدیریت باشگاه‌ها است که چگونگی برگزاری مسابقات لیگ و مرحله پلی آف را شامل می‌شود. خوشبختانه با جلسات خوبی که به خصوص دیروز با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کردیم، موفق شدیم به هماهنگی‌های بسیار خوبی دست پیدا کنیم. نتیجه این تعامل را می‌توان در مسابقات آینده که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و همچنین جام جهانی در پیش دارد ببینیم.

ناظم الشریعه درباره جلسه روز گذشته که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال برگزار شد گفت: یکی از بهترین کار‌هایی که کمیته فوتسال در این چند سال اخیر انجام داده همین برگزاری جلسات با مدیرعامل‌های باشگاه‌ها است که روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

او افزود: در جلسه دیروز مدیرعامل‌های باشگاه‌ها نظرات خود را بیان کردند و از آن طرف هم صحبت‌های کادر فنی تیم ملی را هم شنیدند. به اعتقاد من مسائلی که از این جلسه بیرون آمد خروجی بسیار خوبی داشت و جا دارد از تمامی مدیرانی که روز گذشته در این جلسه حضور پیدا کردند تشکر کنم. امیدوارم نتیجه خوب این جلسه را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین جام جهانی مشاهده کنیم.در هر صورت با هر برنامه‌ای هم ما متضرر می‌شویم و هم باشگاه‌ها و هر تصمیمی گرفته شود، دو طرف متضرر می‌شوند، اما باید این کار را انجام دهیم و به نظرم بهترین تصمیم هم در جلسه گرفته شد. امیدوارم مشکلی در ادامه راه پیش نیاید و هم ما و هم باشگاه‌ها طبق برنامه پیش برویم. مهمتر از همه هم بازیکنان هستند که سالم بمانند و بتوانیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر برنامه لیگ برتر موجب ناراحتی باشگاه‌ها نخواهد شد، تصریح کرد: جابه‌جایی خاصی انجام نشد. طبق صورتجلسه قبلی قرار بود بازیکنان در تاریخ ۲۷ دی ماه تحویل ما داده شوند، اما این تاریخ به سی‌ام تغییر کرد. به‌هرحال باید به باشگاه‌ها هم حق داد، آنها هم هزینه کرده‌اند و سخت‌شان است، ولی ما هم شرایط‌مان دشوار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.