کد خبر : 149058
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 23:07
-

پلی‌آفی‌های فوتسال حساب خود را جدا کردند

پلی‌آفی‌های فوتسال حساب خود را جدا کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امسال برای دومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتسال به صورت پلی‌آف مشخص می‌شود و تیم‌ها به خصوص در نیم فصل دوم عزم خود را برای حضور در جمع هشت تیم برتر پلی‌آف جزم کرده‌اند. با این حال در فاصله چهار هفته تا پایان بازی‌ها تکلیف هشت تیم حاضر در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امسال برای دومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتسال به صورت پلی‌آف مشخص می‌شود و تیم‌ها به خصوص در نیم فصل دوم عزم خود را برای حضور در جمع هشت تیم برتر پلی‌آف جزم کرده‌اند. با این حال در فاصله چهار هفته تا پایان بازی‌ها تکلیف هشت تیم حاضر در مرحله پلی‌آف تا حدود زیادی مشخص شده و تنها جایگاه نهایی برخی تیم‌ها قطعی نشده است.

مس سونگون و گیتی پسند اصفهان دو تیمی بودند که از مدت‌ها قبل حضور خود در پلی‌آف را قطعی کردند و گرچه برخی‌ها اولی مس و دومی گیتی پسند را قطعی می‌دانند اما به نظر می‌رسد تکلیف این جایگاه دقیقا هفته آخر و پس از دوئل دو تیم در اصفهان مشخص خواهد شد.

برای رده سوم و چهارم که در پلی‌آف از امتیازهای مثبتی نسبت به تیم‌های پنجم تا هشتم برخوردارند می‌توان تا حدود زیادی جایگاه فرش آرای مشهد را قطعی دانست و بین سه تیم شهروند ساری، ستارگان ورامین و سن‌ایچ ساوه نیز یک تیم دیگر در رده چهارم قرار خواهد گرفت.

محمد سیمای قم و حفاری اهواز نیز با نتایج دور از انتظاری که در هفته‌های اخیر گرفتند بعید است جایی در جمع چهار تیم ابتدایی داشته باشند و به اینکه حضورشان در جمع هشت تیم قطعی است دل خوش هستند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مرحله اول پلی‌آف بلافاصله پس از هفته بیست و ششم برگزار می‌شود و ادامه بازی‌ها با حضور چهار تیم به بعد از بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا موکول شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.