کد خبر : 149060
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 23:08
-

چرا تاج ۲ عضو سازمان لیگ فوتسال را انتخاب نمی‌کند؟

چرا تاج ۲ عضو سازمان لیگ فوتسال را انتخاب نمی‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وقتی در اواسط تیرماه محمدحسن انصاری‌فرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال کناره‌گیری کرد انتظار می‌رفت به سرعت جانشین او در این پست مشخص شود اما مهدی تاج ترجیح داد این سازمان مهم فوتسال بدون رئیس اداره شود و با مدیریت آرش جابری، دبیر سازمان لیگ به فعالیتش ادامه دهد. در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وقتی در اواسط تیرماه محمدحسن انصاری‌فرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال کناره‌گیری کرد انتظار می‌رفت به سرعت جانشین او در این پست مشخص شود اما مهدی تاج ترجیح داد این سازمان مهم فوتسال بدون رئیس اداره شود و با مدیریت آرش جابری، دبیر سازمان لیگ به فعالیتش ادامه دهد. در ۱۷ آبان ماه هم مجمع سازمان لیگ فوتسال برگزار شد تا تکلیف اعضای جدید هیات رئیسه مشخص شود.

در این مجمع علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین به عنوان دو عضو انتخابی سازمان لیگ فوتسال از سوی مدیران باشگاه‌ها انتخاب شدند و مقرر شد دو عضو انتصابی نیز به زودی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع فوتسال انتخاب شود اما با گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری مجمع هنوز تکلیف اعضای هیات رئیسه مشخص نشده است و پس از انتخابات ۱۷ آبان هنوز هیات رئیسه جدید نه تکمیل شده و نه تشکیل!

در این میان سوال این است که اگر نیاز به تصمیمات عاجل برای لیگ فوتسال باشد این تصمیم از جانب چه گروه و به چه نحوی گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد سیاستی که تاج در قبال ریاست سازمان لیگ فوتسال اعمال کرد و ترجیح داد این سازمان بدون رئیس اداره شود در مورد هیات رئیسه نیز صدق می‌کند و شاید او می‌خواهد تا پایان لیگ، پازل اعضا تکمیل نشود و تصمیمات از بیرون هیات رئیسه به سازمان لیگ دیکته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.