کد خبر : 149070
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1398 - 13:09
-

برگزاری لیگ برتر فوتسال ۹۹ بعد از جام جهانی ۲۰۲۰

برگزاری لیگ برتر فوتسال ۹۹ بعد از جام جهانی ۲۰۲۰

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جلسه هم‌اندیشی مدیران لیگ برتر فوتسال با کادر فنی تیم ملی، یکی از موارد مهمی که بحث و تبادل نظر شد فشردگی بازی‌های لیگ و تداخل آن با برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بود. سعید نجاریان عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جلسه هم‌اندیشی مدیران لیگ برتر فوتسال با کادر فنی تیم ملی، یکی از موارد مهمی که بحث و تبادل نظر شد فشردگی بازی‌های لیگ و تداخل آن با برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بود. سعید نجاریان عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: این جلسه بسیار خوب بود اما به نظرم اگر چند هفته زودتر برگزار می‌شد تاثیر بیشتری می‌گذاشت و شاهد اثرات آن بودیم. با وجود اینکه مدیران باشگاه‌ها در ابتدای فصل اکثرا موافق برگزاری پلی‌آف بودند اما فشردگی بازی‌ها و برگزاری هر پنج روز یک بار رقابت‌ها به تیم‌ها ضربه زده و همه را خسته کرده است. اگر این جلسه چند هفته زودتر و مثلا در تعطیلات نیم فصل برگزار می‌شد قطعا پلی‌آف برگزار نمی‌شد و شاهد این فشردگی نبودیم و الان هم مدیران قبول کردند که فرصتی برای برگزاری ادامه پلی‌آف در امسال نیست.

نجاریان ادامه داد: با همه این تفاسیر قرار شد مرحله اول پلی‌آف پیش از اردوهای تیم ملی برگزار شده و زمان برگزاری مراحل بعدی با هم اندیشی مدیران پس از بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا مشخص شود اما به نظر می‌رسد مرحله بعد در نوروز ۹۹ یا اواسط فروردین ماه سال آینده برگزار شود چرا که در اواخر این ماه هم تیم ملی در تورنمنتی خارجی شرکت می‌کند و از سوی دیگر تا پایان فروردین ماه باید تکلیف قهرمان لیگ و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شود.

عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ در پایان تاکید کرد: سال آینده با توجه به برگزاری تورنمنت‌های مختلف باشگاهی و ملی و همچنین جام جهانی فوتسال که مهم‌ترین اتفاق فوتسالی سال است عملا امکان برگزاری زودهنگام لیگ نیست و اگر بنا به برگزاری بازی‌ها با پلی‌آف باشد استارت لیگ به بعد از جام جهانی یعنی آبان ماه ۹۹ موکول می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.