کد خبر : 149269
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 22:41
-

از اعتراضات هر دو تیم به تصمیمات داوری تا نظاره‌گر بودن مدیران عامل دو تیم در کنار یکدیگر

از اعتراضات هر دو تیم به تصمیمات داوری تا نظاره‌گر بودن مدیران عامل دو تیم در کنار یکدیگر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از شاهین شهر، تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز و از ساعت ۱۷ در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان سوهان محمدسیما قم بود و در پایان به پیروزی رسید. گزارش: بازی را بازیکنان هایپر بهتر شروع کردند و توپ و زمین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از شاهین شهر، تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز و از ساعت ۱۷ در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان سوهان محمدسیما قم بود و در پایان به پیروزی رسید.

گزارش:

بازی را بازیکنان هایپر بهتر شروع کردند و توپ و زمین را در اختیار داشتند اما در یک غافلگیری گل اول را دریافت کردند. در ادامه با فشار زیاد هایپر و حملات متعدد این تیم به گل تساوی دست پیدا کرد.

در ادامه نیمه اول بازی بسیار زیبا و پرهیجان دنبال شد و اکثر دقایق بازی شاگردان مهرداد جابری صاحب توپ بودند و گل دوم را نیز به ثمر رساندند اما در لحظات پایانی نیمه اول روی اشتباه فردی بازیکنان هایپر، دومین گل سوهان محمدسیما به ثمر رسید.

در نیمه دوم اما سوهان محمدسیما بود که حملات زیادی را انجام و حملات متعددی را ترتیب داد اما در یک ضد حمله هایپر گل سوم را زد؛ در ادامه و در دقایق پایانی سوهان از پاور‌پلی استفاده کرد.

در زمانی که تیم سوهان پاور‌پلی بازی می‌کرد روی یک اشتباه، تیم شاهین شهر چهارمین گل را نیز به ثمر رساند، در ادامه اما نماینده قم یکی از گل‌ها را جبران کرد اما نتوانست بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ به سود هاپیر به اتمام رسید که رضا آبگون ۳ گل و احسان فیروز‌پور یک گل برای هایپر به ثمر رساندند، روح‌الله ایثاری، فیاضی و ناصر اطمینان نیز گل‌های سوهان محمدسیما را زدند.

هایپر در ۲۳ بازی خود ۷ پیروزی کسب کرده و ۵ تساوی و ۱۱ شکست در کارنامه دارد و با ۲۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است؛ سوهان محمدسیما نیز ۹ برد، ۵ مساوی و ۹ باخت و کسب ۳۲ امتیاز در رده هفتم حضور دارد.

ترکیب هایپر شاهین‌شهر:

مهرداد جابری، سعید افشاری، حمید حاجی‌بنده، رضا آبگون، محمد نوید‌بخش، علی‌رضا صدیق، کامبیز گمرکی، احسان فیروز‌پور، بلال اسماعیلی، مسعود فلاحی و ابراهیم حسینی

ترکیب سوهان محمدسیما:

سعید قاسمی، سعید قلندری، علی‌رضا وفایی، روح‌الله ایثاری، ناصر اطمینان، علی‌اصغر احمدی، امیر اربابی، محمدرضا دهقانی، شهاب بشری‌دوست، محمدعلی فیاضی و هاشم فرح‌زاد

حواشی:

* در این دیدار تصمیمات داوری سبب ایجاد حواشی زیادی شد که بازیکنان و نیمکت‌نشینان هر ۲ تیم روی بسیاری از صحنه‌ها به داور معترض بودند.

* مربی تیم سوهان محمدسیما قم به دلیل اعتراض شدید به داور از روی نیمکت اخراج شد.

* مدیر عامل هر ۲ باشگاه در سالن تختی شاهین‌شهر حضور داشتند و در کنار یکدیگر بازی را می‌دیدند.

* با توجه به این‌که بازی در ابتدای هفته بود استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامد.

* کامبیز گمرکی از تیم هایپر شاهین‌شهر در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.