کد خبر : 149247
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 19:26
-

بردهای درخشان آذرخش و هایپر/ادامه ناکامی های محمد سیما و حفاری با مربیان جدید/توقف خانگی سن ایچ مقابل قعرنشین/فرش آرا سومی را مستحکم کرد/ صعود شهروند به رده چهارم+نتایج،گلزنان،جدول رده بندی و برنامه هفته بعد

بردهای درخشان آذرخش و هایپر/ادامه ناکامی های محمد سیما و حفاری با مربیان جدید/توقف خانگی سن ایچ مقابل قعرنشین/فرش آرا سومی را مستحکم کرد/ صعود شهروند به رده چهارم+نتایج،گلزنان،جدول رده بندی و برنامه هفته بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد و نتایج جالبی رقم خورد. در تبریز مس سونگون ابتدا ۴ گل به مقاومت زد تا دو گلی که مقاومتی ها زدند تاثیری در نتیجه نهایی نداشت و مس به سه امتیاز رسید. در مشهد فرش آرا در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد و نتایج جالبی رقم خورد. در تبریز مس سونگون ابتدا ۴ گل به مقاومت زد تا دو گلی که مقاومتی ها زدند تاثیری در نتیجه نهایی نداشت و مس به سه امتیاز رسید.

در مشهد فرش آرا در دیداری نزدیک و دیدنی از سد ارژن گذشت تا جایگاه خود در رده سوم را حفظ کند.

سن ایچ ساوه هم نتوانست در خانه خود قعرنشین لیگ را شکست دهد و مقابل شاهین با انگیزه به تساوی رضایت داد.

در شاهین شهر جابری به سومین برد خود با هایپر رسید و محمدسیمای قم را شکست داد تا ناکامی های غیاثی با تیم قمی ادامه داشته باشد.

آذرخش بندرعباس در خانه حفاری دست به کار بزرگی زد و میزبان بحران زده خود را شکست داد تا بازگشت علاسوند به حفاری هم چاره کار اهوازی ها نباشد.

در ورامین بازی دیدنی ستارگان با گیتی پسند که با اخراج حمید بی غم سرمربی گیتی پسند هم همراه بود با تساوی به پایان رسید.گیتی پسند ابتدا با دو گل از میزبان خود پیش افتاد اما ستارگان که در هفته های اخیر باخته بود در نهایت به تساوی رضایت داد.

در آخرین بازی این هفته تیم های شهروند ساری با اهورا بهبهان در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند که ساروی ها این بازی را به سود خود خاتمه دادند.

نتایج و گلزنان بازی های این هفته به شرح زیر است:

جدول رده بندی لیگ برتر به شرح زیر است:

برنامه و داوران هفته بیست و چهارم:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.