کد خبر : 149265
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 22:06
-

جابری:بازی دو نیمه متفاوت داشت/ خوشحالم با تلاش بازیکنانم به پیروزی رسیدیم

جابری:بازی دو نیمه متفاوت داشت/ خوشحالم با تلاش بازیکنانم به پیروزی رسیدیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از شاهین شهر، مهرداد جابری سرمربی هایپرشهر بعد از پیروزی تیمش مقابل سوهان محمدسیما در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، ۲ نیمه متفاوت داشتیم و بازیکنان در نیمه اول زیاد خوب نبودند. سرمربی تیم فوتسال هایپر افزود: با صحبت‌هایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از شاهین شهر، مهرداد جابری سرمربی هایپرشهر بعد از پیروزی تیمش مقابل سوهان محمدسیما در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، ۲ نیمه متفاوت داشتیم و بازیکنان در نیمه اول زیاد خوب نبودند.

سرمربی تیم فوتسال هایپر افزود: با صحبت‌هایی که بین ۲ نیمه انجام شد، بازیکنان به خود آمدند و موفق شدیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی با اشاره به این‌که با تلاش بازیکنان سومین برد پیاپی خانگی کسب شد، گفت: در بازی با آذرخش نیز بازیکنان مصدوم داشتیم و بازیکنان جایگزین خوب کار نکردند و بازی را باختیم.

جابری با بیان این‌که خوشحالم با تلاش بازیکنان امروز نتیجه گرفتیم، تصریح کرد: همیشه برای بردن تلاش می‌کنیم و داوری بازی امروز مشکلی نداشت.

سرمربی تیم فوتسال هایپر در مورد بازی هفته بعد تیمش نیز گفت: مقاومت البرز در پایین جدول برای این‌که سقوط نکند می‌جنگد اما برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت، از همین فردا تلاشمان را شروع می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.