کد خبر : 149135
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:41
-

عراقی‌زاده :با تهدید تیم‌ها ،سنگ روی سنگ بند نمی‌شود/ در ورامین امنیت تامین نشود به میدان نمی رویم

عراقی‌زاده :با تهدید تیم‌ها ،سنگ روی سنگ بند نمی‌شود/ در ورامین امنیت تامین نشود به میدان نمی رویم

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی‌زاده در مورد حواشی و اتفاقاتی که امروز در حین ورود تیم فوتسال گیتی‌پسند به سالن تمرین به وجود آمد، اظهار داشت: همیشه قبل از بازی فردا تیم میهمان در سالن اصلی تمرین می‌کند و با توجه به هماهنگی که از قبل به وجود داشت بنا شد

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی‌زاده در مورد حواشی و اتفاقاتی که امروز در حین ورود تیم فوتسال گیتی‌پسند به سالن تمرین به وجود آمد، اظهار داشت: همیشه قبل از بازی فردا تیم میهمان در سالن اصلی تمرین می‌کند و با توجه به هماهنگی که از قبل به وجود داشت بنا شد که امروز تیم ما در سالن اصلی تمرین کند، اما متأسفانه در حین ورود چند نفر با سلاح سرد به بازیکنانم حمله‌ور و آن‌ها را تهدید کردند.  

وی عنوان کرد: بعد از این اتفاق باشگاه با پلیس ۱۱۰ و نیروی انتظامی تماس گرفته و حتی در این مورد چند نفر توسط مراجع انتظامی دستگیر شدند. من واقعاً نمی‌دانم مسئولیت با چه کسی است در ورامین؛ آیا باشگاه پاسخگو است یا نیروی انتظامی. اگر خدای ناکرده امروز اتفاقی می‌افتاد نمی‌دانم چه کسی باید پاسخگوی آن می‌شد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: تیم ستارگان ورامین در بازی رفت میهمان ما در اصفهان بودند و تمام احترام را به بازیکنان این تیم گذاشتیم که خدا را شکر در پایان آن‌ها راضی اصفهان را ترک کردند.

عراقی‌زاده افزود: در صورتی که فردا امنیت بازیکنانم تأمین نشود حاضر نیستیم به میدان برویم. در حال حاضر به مرحله پلی‌آف نزدیک هستیم و اگر در همه شهر‌ها روز قبل از بازی بخواهند تیم‌ها را اینگونه تهدید کنند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. امیدوارم کمیته انضباطی، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هرچه زودتر به این موضوع ورود کنند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر باشگاه گیتی‌پسند از چند نفری که توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند شکایت کرده است و پلیس ۱۱۰ هم ورود کرده و تا پایان این موضوع باشگاه پای شکایت خود خواهد ماند. باز هم تأکید می‌کنم اگر فردا امنیت بازی تأمین نباشد ما به میدان نمی‌رویم و ورامین را ترک می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.