کد خبر : 149137
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:45
-

نبرد گیتی پسند در ورامین / مس ، مقاومت البرز را می شکند؟

نبرد گیتی پسند در ورامین / مس ، مقاومت البرز را می شکند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور امروز (شنبه) با برگزاری هفت بازی پیگیری می‌شود. هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال عصر شنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود و در جذاب‌ترین بازی هفته ستارگان ورامین میزبان گیتی پسند اصفهان است. ستارگان ورامین- گیتی پسند اصفهاندر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور امروز (شنبه) با برگزاری هفت بازی پیگیری می‌شود.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال عصر شنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود و در جذاب‌ترین بازی هفته ستارگان ورامین میزبان گیتی پسند اصفهان است.

ستارگان ورامین- گیتی پسند اصفهان
در سال‌های گذشته بازی‌های گیتی پسند در قرچک همیشه دشوار و توام با جنجال بوده و حالا با واگذرای امتیاز مقاومت قرچک به ورامین احتمالا بازی گیتی پسند در ورامین هم دیدنی و جذاب خواهد بود. اصفهانی‌ها که هفته قبل اهورا را در خانه به زحمت شکست دادند به خوبی از دشواری این بازی آگاهند به خصوص که سعید عباسی بهترین گلزن خود را هم به دلیل محرومیت ندارند با این حال شکست ستارگان در دو بازی اخیر به نوعی تیم خوب پایتخت را دچار بحران کرده واگر این تیم نتواند در بازی این هفته خود برنده باشد باید خود را از پازل چهار تیم بالای جدول دور شده ببیند.

مس سونگون- مقاومت البرز
مسی‌ها با برد درخشانی که در خانه محمدسیما کسب کردند با روحیه بالا به دنبال ادامه صدرنشینی خود هستند. با توجه به بازی دشوار گیتی پسند در ورامین، این بهترین فرصت برای تیم علی افضل است تا فاصله خود را با جدی ترین رقیب بیشتر کرده و با خبال آسوده خود را برای بازی هفته پایانی با گیتی پسند آماده کند. البته مقاومتی‌ها با توجه به خطری که از سقوط احساس می‌کنند احتمالا با یک بازی انتحاری برای کسب امتیاز به میدان می‌روند.

فرش آرای مشهد- ارژن شیراز
مشهدی‌ها که دو باخت پیاپی خانگی خود را با چند پیروزی خوب جبران کردند هنوز خیالشان از سومی در لیگ قطعی نیست و باید در ۴ بازی باقیمانده با حواس جمع به میدان بروند. بازی این هفته فرش آرا با ارژنی است که در چند هفته اخیر خوب کار کرده با این حال چوب نتایج ضعیف نیم فصل اول را می‌خورد و هنوز نتوانسته حاشیه امنیت خوبی پیدا کردند. شاگردان حمید کمالی با کسب امتیاز در مشهد تا حدود زیادی خیالشان از بقا راحت می‌شود و همین مهم کار فرش آرا را در بازی خانگی دشوار می کند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و سوم که ساعت ۱۷ برگزار می شود به شرح زیر است:

شهروند ساری – اهورا بهبهان (سالن سید رسول حسینی)
حفاری خوزستان -آذرخش بندرعباس (سالن امام رضا)
ستارگان ورامین -گیتی پسند (سالن گلعباسی)
هایپرشاهین شهر -محمد سیمای قم (سالن تختی)
سن ایچ ساوه -شاهین کرمانشاه (سالن فجر)
مس سونگون -مقاومت البرز (سالن پورشریفی)
فرش آرای مشهد -ارژن شیراز (سالن شهید بهشتی)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.