کد خبر : 149307
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 13:47
دسته‌بندی نشده
-

حاشیه نگاری بازی فرش آرا با ارژن

ابراهیمی برگ برنده فرش آرا/ خشاب خالی کمالی در مشهد

ابراهیمی برگ برنده فرش آرا/ خشاب خالی کمالی در مشهد
حاشیه نگاری بازی فرش آرا با ارژن را بخوانید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد دیدار تیم‌های فرش آرا و ارژن شیراز در حالی در سالن بهشتی مشهد برگزار شد که این بازی همانند مسابقات قبلی فرش آرا از شبکه ی استانی خراسان رضوی پخش شد.

سوت این مسابقه از ساعت ۱۷ دمیده شد و شاگردان مرتضایی که این فصل نتایج خوبی گرفتند و در رتبه ی سوم جدول قرار دارند از شاگردان حمید کمالی که وضعیت خوبی در جدول ندارند پذیرایی کردند.

با شروع بازی این شیرازی ها بودند که در یک غافلگیری در دقایق ابتدایی بازی گل اول این دیدار را به ثمر رساندند. در اواخر نیمه ی اول در حالی که ۵۰ ثانیه به پایان بازی مانده بود فرش ارایی ها روی حرکت مجید خزایی و ضربه ی علی ابراهیمی به گل تساوی دست پیدا کردند تا بازنده به رختکن نروند.

با شروع نیمه دوم باز هم تیم میهمان عملکرد بهتری داشت و چند موقعیت خطرناک روی دروازه ی فرش آرا خلق کرد اما هر بار با واکنش های مسعود محمدی مواجه می شدند.
در ادامه ی نیمه ی دوم نداشتن بازیکن کافی و به اصطلاح خالی بودن خشاب کمالی گریبان این تیم را گرفت و گل دوم و سوم را دریافت کردند.
اما این پایان کارنبود بلکه شیرازی ها توسط محمد بیضایی نژاد به گل دست پیدا کردند تا ادامه ی بازی جذاب تر دنبال شود.
اما دقایقی بعد فرش آرایی ها که از امتیاز میزبانی و همچنین نیمکت بهتری نسبت به حریف خود برخوردار بودند موفق شدند توسط خرید جدید و موفق خود علی ابراهیمی گل چهارم را بزنند تا فشار از روی دوششان برداشته شود تا ابراهیمی ناجی فرش آرا در نیمه ی اول و نیمه ی دوم لقب بگیرد.
ارژن در ادامه ی بازی یک پنالنی نقطه ی دوم بدست اورد که توسط بیضایی نژاد به گل تبدیل شد،تا اختلاف بار دیگر به حداقل برسد، اما باز هم در اواخر بازی این شاگردان مجید مرتضایی بودند که با یک حرکت تمرین شده گل پنجم را به ثمر رساندند تا ثابت کنند جایگاهی که در جدول در اختیار دارند اتفاقی نیست.
از نکات قابل توجه این بازی می توان به استقبال کم تماشاگران علیرغم رایگان بودن تماشای بازی اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.