کد خبر : 149312
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 16:08
دسته‌بندی نشده
-

اصغري‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

بعد قطعی شدن صعود به پلی‌آف، به رده بالاتر فکر می‌کنیم/ بعضی بازیکنان ما شل و سفت می‌شوند!/ مقابل گیتی‌پسند از پیش بازنده نیستیم

بعد قطعی شدن صعود به پلی‌آف، به رده بالاتر فکر می‌کنیم/ بعضی بازیکنان ما شل و سفت می‌شوند!/ مقابل گیتی‌پسند از پیش بازنده نیستیم
سرمربي تيم فوتسال سن‌ايچ ساوه گفت: بعد از قطعي شدن صعودمان به پلي‌آف، اكنون به كسب رده پنجم جدول در پايان دور گروهي فكر مي‌كنيم.

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی با شاهین کرمانشاه که به اتمام رسید اما خیلی تلاش کردیم که بازیکنان اهمیت این بازی را درک کنند اما این اتفاق نیفتاد چون متاسفانه بعضی بازیکنان ما در طول مسابقه شل و سفت می‌شوند، بس که فکر می‌کنند از پیش برنده هستند و هر لحظه می‌توانند با سه امتیاز از زمین خارج شوند.

وی ادامه داد: چون بازی‌ها ۵ روز به ۵ روز است ما عملا می‌توانیم فقط دو روز خوب تمرین کنیم اما همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که تیم‌های پایین جدول، انتحاری و ترسناک هستند چون مثل آدمی که در حال غرق شدن است به همه راه‌ها برای نجاتش متوسل می‌شود و ناخودآگاه انگیزه دارد ولی متاسفانه بچه‌های ما در عمل غفلت کردند.

سرمربی سن ایچ به روند گل های رد و بدل شده در دیدار با شاهین کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ما گل اول را در دقیقه اول خوردیم که شوک بود اما به سه گل به بازی برگشتیم ولی شاهین کرمانشاه مجددا در چند دقیقه ۳ گل پشت‌سر هم به ما زد که تا شش دقیقه به پایان با پاورپلی بازی را مساوی کردیم. چند بازیکن ما هنوز اهمیت موضوع در روند بازی را درک نمی‌کنند.

اصغری‌مقدم با اشاره به بازی حساس این هفته تیمش برابر گیتی‌پسند، تاکید کرد: این هفته بازی سختی است چراکه گیتی‌پسند یک باشگاه بسیار خوب و پرمهره بوده و همه چیز برای آن‌ها در حد ایده‌آل است اما ما از پیش بازنده نیستیم و انشاالله بازی خوبی را انجام خواهیم داد. اکنون ششم جدول هستیم ولی دوست داریم یک رتبه بالاتر برویم و پنجم شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.