کد خبر : 149303
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 13:24
-

صانعی : تنها مشکل لیگ‌های جوانان کوتاه بودن زمان برگزاری آن است/ در مورد تیم ملی صحبت نمی کنم

صانعی : تنها مشکل لیگ‌های جوانان کوتاه بودن زمان برگزاری آن است/ در مورد تیم ملی صحبت نمی کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که در کادر فنی انجام شده به دلیل اینکه امسال، سال شلوغی برای تیم ملی زیر ۲۰ سال نیست،  هر ماه یک اردو برگزار می‌کنیم و قرار است که اردوی بعدی در اواسط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که در کادر فنی انجام شده به دلیل اینکه امسال، سال شلوغی برای تیم ملی زیر ۲۰ سال نیست،  هر ماه یک اردو برگزار می‌کنیم و قرار است که اردوی بعدی در اواسط دی برگزار شود.

وی افزود: بازیکنان نهایی خود را که حدودا ۳۰ الی ۴۰ نفر هستند، انتخاب کردیم و طبق برنامه در سال ۹۹  قرار است چند بازی تدارکاتی داشته باشیم. البته یکی از کشورهای آسیایی که در حال حاضر نمی‌توانم نامی از این کشور ببرم، درخواست کرده که قبل از بازی‌های آسیایی ترکمنستان، در ایران اردو بزند و درخواستی از تیم ملی زیر ۲۰ سال داشته که در صورت امکان بتواند یک بازی تدارکاتی داشته باشد.این درخواست مورد موافقت کادر فنی قرار گرفته به این دلیل که این یک فرصت مناسب برای بازیکنان جوان است و می‌توانیم آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک محک جدی بزنیم.

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال در پاسخ به این سوال که آیا استعدادیابی در حال حاضر در کشور انجام می‌شود یا خیر، گفت: بله،  همچنان ادامه دارد. من و کادر فنی لیگ‌های برتر جوانان، امید و مناطق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیرنظر داریم.  تنها ایرادی که این لیگ‌ها دارد کوتاه بودن زمان برگزاری آن است؛ یعنی در سه هفته به صورت رفت و برگشت یک لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توان تمام کنیم و اگر بتوان این لیگ‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ۹ ماه برگزار کرد، خیلی بهتر است.

صانعی اضافه کرد: به دلیل شرایط و مشکلات اقتصادی  بازیکنان ،فدراسیون، و..  ما از هر استان درخواست کردیم که ۲۲ نفر نهایی که استعدادیابی شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما اعلام کنند و به جای اینکه آنها در تهران حضور پیدا کنند، در آن استان‌ها حضور پیدا می‌کنیم. به طور مثال اصفهان که ۲۲ نفر نهایی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرده بودهفته گذشته از نزدیک  شاهد فینال امیدهای گیتی‌پسند و شهروند بودیم و ۲۲ نفر نهایی این استان را ارزیابی کردیم. البته چند استان دیگر هم اسامی نهایی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کردند که منتظر هستیم استان‌های همجوار هم لیست نهایی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کنند. طبق برنامه‌ریزی به احتمال زیاد برنامه بعدی در استان مازندران و گیلان است و بعد از آن هم در آذربایجان شرقی‌، غربی و اردبیل خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری که شما به عنوان مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان، این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: فعلا در این مورد صحبتی نمی‌کنم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.