کد خبر : 149292
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 9:35
-

طیبی: امسال لیگ پویا و خوبی داریم / برخی تیم‌ها در بالای جدول خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند

طیبی: امسال لیگ پویا و خوبی داریم / برخی تیم‌ها در بالای جدول خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند

مصطفی طیبی، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با دیدار تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. تیم مقاومت البرز هم تیم خوبی بود و در دفاع عملکرد خوبی داشت. با این حال ما شروع خوبی در این بازی داشتیم و توانستیم در

مصطفی طیبی، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با دیدار تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. تیم مقاومت البرز هم تیم خوبی بود و در دفاع عملکرد خوبی داشت. با این حال ما شروع خوبی در این بازی داشتیم و توانستیم در پایان هم به پیروزی برسیم.

وی در رابطه با هماهنگی بازیکنان مس و پاس‌کاری‌های متوالی‌شان در جریان بازی گفت: خدا را شکر رفته‌رفته تیممان رشد می‌کند و روزبه‌روز با هم هماهنگ‌تر می‌شویم. با توجه به اینکه هدفمان، هدف بزرگی است، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و طبیعی است که نتیجه آن را در زمین ببینیم.

طیبی در پایان گفت: فکر می‌کنم امسال لیگ پویا و خوبی داریم. تقریباً نتایج بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی است. برخی تیم‌ها در بالای جدول خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند اما رده‌های پایین‌تر جدول نشان می‌دهد که امسال لیگمان پویا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.