کد خبر : 149297
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 13:16
-

علیپور: پیروزی در ۲ دیدار خانگی باعث بقای ما در لیگ برتر می‌شود/تیم ما خالی از بازیکن با تجربه شده است

علیپور: پیروزی در ۲ دیدار خانگی باعث بقای ما در لیگ برتر می‌شود/تیم ما خالی از بازیکن با تجربه شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان اظهار داشت: تیم ما در نیم فصل دوم به نسبت نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته است. ما در نیم فصل اول توانستیم در بهبهان تیم خوب شهروند ساری را شکست دهیم. از آن موقع تا الان اهورا دستخوش تغییرات زیادی شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان اظهار داشت: تیم ما در نیم فصل دوم به نسبت نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته است. ما در نیم فصل اول توانستیم در بهبهان تیم خوب شهروند ساری را شکست دهیم. از آن موقع تا الان اهورا دستخوش تغییرات زیادی شده است. اکنون ۷ بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلفی از دست داده ایم و به نوعی می‌توان گفت که تیم خالی از بازیکن با تجربه شده است، اما با بازیکنان جوانی که در اختیار داریم کار را جلو می‌بریم. ما اگر بتوانیم در ۲ بازی خانگی که در پیش داریم،پیروز شویم آن وقت می‌توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

سرمربی تیم اهورا بهبهان درباره بازی دیشب این تیم با شهروند ساری گفت: قبل از بازی می‌دانستیم که دیدار سختی را برابر شهروند خواهیم داشت. بازی در چنین سالنی (سید رسول حسینی ساری) بازیکنی را می‌خواهد که از قدرت شوت زنی بالایی برخوردار باشد و متاسفانه در تیم ما چنین بازیکنی وجود ندارد و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد. به هر حال من معتقدم هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. تیم ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت، اما متاسفانه موفق نشدیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم. شهروند ساری در این بازی از حمایت هوادارانش برخوردار بود و موفق شد بازی خوبی را انجام دهد و من بابت این پیروزی به آن‌ها تبریک می‌گویم.

علیپور بیان داشت: هوادارن شهروند فوق العاده هستند و بسیار خوب تیمشان را تشویق می کنند. از مهمان نوازی مردم خوب ساری هم تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم این محبت را در بهبهان جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.