کد خبر : 149301
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 13:22
-

غیاثی:تیم محمد سیمای قم از هر نظر تحت فشار است

غیاثی:تیم محمد سیمای قم از هر نظر تحت فشار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی درباره شکست تیمش در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال برابر هایپر شاهین شهر اظهار داشت: زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد انتقاداتی به تیم مطرح می‌شود که بخش مهمی از آنها حاصل ناآگاهی از شرایطی است که تیم در آن قرار دارد و فشارهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی درباره شکست تیمش در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال برابر هایپر شاهین شهر اظهار داشت: زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد انتقاداتی به تیم مطرح می‌شود که بخش مهمی از آنها حاصل ناآگاهی از شرایطی است که تیم در آن قرار دارد و فشارهایی که تیم متحمل می‌شود.

وی افزود: زمانی که در کادر تیم تغییر و تحول رخ داد قصد نداشتم مسئولیت تیم را بپذیریم زیرا تیم سوهان محمد سیما از نظر روانی وضعیت مناسبی نداشت و چند محروم و مصدوم داشت که این شرایط هنوز هم وجود دارد و از همه مهم‌تر، ما دشوارترین مسابقات را در پیش رو داشته و داریم.

سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم گفت: ما باید با حریفانی بازی می‌کردیم که اغلب آنها در جدول از ما بالاتر بودند. مدیریت باشگاه از من درخواست کرد که این سمت را بپذیرم آن هم در شرایطی که بودجه‌ای وجود نداشت و گزینه دیگری هم که از تیم شناخت داشته باشد پیش روی باشگاه نبود و با اطمینان می گویم که هیچ فرد عاقلی این مسئولیت را نمی‌پذیرفت اما نخواستم که تیم را تنها بگذارم و کار سخت‌تر شود.

غیاثی بیان داشت: اگر کسی از روی عناد از تیم انتقاد نکند می‌تواند درک کند که ما در چه شرایطی کار را ادامه می‌دهیم و در لیگ حضور داریم. در بازی با شاهین شهر ۵ بار توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم و در نهایت با یک گل اختلاف بازنده شدیم. از انتقادات فنی استقبال می‌کنم زیرا چیزی به داشته‌های ما اضافه می‌کند اما باید بپذیریم که شرایط ما قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست.

وی عنوان کرد: دست ما خالی است و این تیم نیاز به حمایت دارد. گوشه‌ای نشستن و قضاوت کردن، آسان‌ترین کار ممکن است. در بازی شاهین شهر، جعفر نجفی، محمد کوهستانی و اصغر احمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و علیرضا وفایی با ۳ آمپول و سرم چند دقیقه بازی کرد. ما از هر نظر تحت فشار هستیم و بازیکنان ما غیرت به خرج می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.