کد خبر : 149299
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 13:19
-

لک: هدف ما قرار گرفتن در بین ۴ تیم پلی آف است/ برنامه ریزی سازمان لیگ به برخی از تیم‌ها آسیب می‌زند

لک: هدف ما قرار گرفتن در بین ۴ تیم پلی آف است/ برنامه ریزی سازمان لیگ به برخی از تیم‌ها آسیب می‌زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری اظهار داشت: متاسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال به نحوی است که تیم‌هایی مثل ما که بازیکنان با تجربه کمتری دارند آسیب شدیدی می‌بینند. نمی‌توان کاری کرد، زیرا مصدومیت جزو ورزش حرفه‌ای است. محمدرضا کرد به احتمال زیاد از هفته آینده می‌تواند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری اظهار داشت: متاسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال به نحوی است که تیم‌هایی مثل ما که بازیکنان با تجربه کمتری دارند آسیب شدیدی می‌بینند. نمی‌توان کاری کرد، زیرا مصدومیت جزو ورزش حرفه‌ای است. محمدرضا کرد به احتمال زیاد از هفته آینده می‌تواند ما را همراهی کند. مراد ناظری هم که در بازی برابر اهورا آسیب دید، ابتدا باید ببینیم مصدومیتش در چه حدی است و بعد درباره او تصمیم خواهیم گرفت. به هر حال بازیکنان ما بسیار با غیرت بازی می‌کنند و امیدوارم که مصدومیت مراد مهم نباشد تا هر چه زودتر بتواند ما را در مسابقات آینده کمک کند.

سرمربی تیم شهروند ساری درباره وضعیت این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: ما هفته گذشته یک بازی سختی را در اهواز برابر ملی حفاری برگزار کردیم که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. دیشب هم در زمین خودمان برابر اهورا بهبهان موفق به پیروزی شدیم و جایگاه چهارمی در جدول که اول فصل روی آن برنامه ریزی کرده بودیم را توانستیم با شایستگی به دست بیاوریم. از اول فصل هدف اصلی ما و باشگاه این بود که آخر فصل جزو ۴ تیم پایانی پلی آف باشیم تا بتوانیم در آن مرحله ۲ بازی به عنوان میزبان به میدان برویم.

لک درباره پیروزی شب گذشته شهروند ساری برابر اهورا بهبهان گفت: بازی بسیار خوبی را از هر۲ تیم شاهد بودیم و به اعتقاد من بازی برابر تیم‌هایی که دفاعی کار می‌کنند سخت است، اما تیم ما موفق شد بسیار خوب کار کند. به خصوص در نیمه اول تمام کار‌های تاکتیکی که روی آن کار کرده بودیم را بازیکنان به خوبی در زمین اجرا کردند.

او ادامه داد: پس از آن که فاصله زیاد شد سعی کردیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و خدا را شکر توانستیم در نهایت به پیروزی دست پیدا کنیم. از تماشاگران تیممان تشکر می‌کنم که در این بازی ما را به خوبی حمایت کردند و همچنین از بازیکنان که در این مدت فشار زیادی را تحمل کردند نیز تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.