کد خبر : 149276
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 9:15
-

مرزبان پور:با بدشانسی پیروزی را در دقایق آخر با تساوی عوض کردیم

مرزبان پور:با بدشانسی پیروزی را در دقایق آخر با تساوی عوض کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: با همه توان مقابل تیم خوب سن‌ایچ ساوه بازی کردیم و هدفی جز برد و کسب سه امتیاز در این دیدار نداشتیم که با بدشانسی این مساله محقق نشد. «فرهاد مرزبان پور» در پایان دیدار تیمش مقابل سن‌ایچ که درچارچوب هفته بیست و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: با همه توان مقابل تیم خوب سن‌ایچ ساوه بازی کردیم و هدفی جز برد و کسب سه امتیاز در این دیدار نداشتیم که با بدشانسی این مساله محقق نشد.

«فرهاد مرزبان پور» در پایان دیدار تیمش مقابل سن‌ایچ که درچارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در سالن فجر ساوه برگزار شد، به ایرنا گفت: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که در بازی‌های باقی مانده از لیگ فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و این روحیه در تمام بازیکنان و کادر فنی شاهین وجود دارد.

وی اظهار داشت: سن‌ایچی‌ها هم بازی بسیار خوب و جوانمردانه ای ارائه کردند اما ما با بدشانسی نتیجه پیروزی را در دقایق آخر با تساوی عوض کردیم

مرزبان پور گفت: همه توان خود را برای ماندگار شدن در لیگ برتر به کار می گیریم تا مردم کرمانشاه همچنان نماینده ای در لیگ برتر کشور داشته باشند.

وی همچنین از قضاوت داوران این مسابقه اظهار رضایت کرد و گفت: آنها اشتباه تاثیرگذاری که نتیجه بازی را تعیین کند، نداشتند.

سرمربی شاهین کرمانشاه در مورد اشتباه فاحش دروازه‌بان این تیم که منجر به گل دوم سن ایچ شد، گفت: از نظر من «فرید نادری» یکی از بهترین دروازهبان‌های لیگ برتر کشور است و دوست داریم او را به زودی برای بار دیگر در تیم ملی ببنیم و این اشتباهات برای هر بازیکنی پیش می آید و بخشی از زیبایی ورزش فوتسال هم است.

مرزبان پور گفت: ۹۰ درصد از بازیکنان این تیم را بچه‌های کرمانشاه تشکیل می دهند و با این بضاعت در لیگ وارد کارزار سختی شده‌ایم اما انتظار داریم که مسئولان استان کرمانشاه به مشکلات ما رسیدگی کنند تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر ماندگار کنیم.

شاهین کرمانشاه که نخستین حضور خود در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را تجربه می کند، با ۱۸ امتیاز از ۲۳ دیدار در رده آخر جدول لیگ قرار دارد اما با توجه به فاصله امتیاز اندک این تیم با اهورای بهبهان، آذرخش بندرعباس و مقاومت البرز، همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر ایران برای فصل بعد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.