کد خبر : 149326
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 17:31
-

کمالی :تنها هدف ما بقا در لیگ است/برای تعویض دستم باز نبود

کمالی :تنها هدف ما بقا در لیگ است/برای تعویض دستم باز نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: یک نیمه به حریف فشار آوردیم، اما در نهایت به تجربه بازیکنان فرش‌آرا باختیم. حمیدرضا کمالی پس از شکست تیمش مقابل فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال کشور، عصر شنبه در سالن شهیدبهشتی مشهد اظهار کرد: فکر می‌کنم در نیمه اول بهتر بازی کردیم،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: یک نیمه به حریف فشار آوردیم، اما در نهایت به تجربه بازیکنان فرش‌آرا باختیم.

حمیدرضا کمالی پس از شکست تیمش مقابل فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال کشور، عصر شنبه در سالن شهیدبهشتی مشهد اظهار کرد: فکر می‌کنم در نیمه اول بهتر بازی کردیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما از از آن‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم فرش‌آرا با استفاده از تجربه بازیکنان خود موفق به شکست ما شد. ارژن، تیمی جوان است و این موضوع در دو گلی که بر اثر اشتباه فردی دریافت کردیم، مشهود است.

وی در خصوص ادامه لیگ بیان کرد: به پلی‌آف فکر نمی‌کنیم. در نیم‌فصل اول فقط ۸ امتیاز داشتیم و در رده چهاردهم بودیم. تنها هدف ما بقا در لیگ است و باید برای آن بجنگیم.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز با اشاره به اینکه فرش‌آرا یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است، خاطر نشان کرد: فرش‌آرا تیم بسیار خوبی است. فکر می‌کنم به خوبی توانستیم حداقل یک نیمه به فرش‌آرا فشار آورده و مقابل این تیم خوب بازی کنیم و در نیمه دوم به علت تجربه بازیکنان حریف، نتیجه را واگذار کردیم. برای تعویض دستم خیلی باز نبود و نشد که خوب کار کنیم.

همچنین محسن ودود، کمک‌مربی تیم فرش‌آرا، در خصوص برد فرش‌آرا مقابل ارژن شیراز اظهار کرد: بازی فوق‌العاده سختی بود. توقع داشتیم بازی دشواری مقابل ارژن داشته باشیم، چراکه این تیم چند هفته است که نباخته و برای بردن به میدان می‌آید.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به تمرینات تیم اضافه شدند که ترجیح دادیم سلامتی آنها را در اولویت قرار دهیم، به همین دلیل از بهزاد عظیمی کمتر استفاده کردیم و به جوانان میدان دادیم. به جز یکی دو صحنه، قضاوت داوری هم مشکل نداشت و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.