کد خبر : 149520
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 18:11
-

اردلان: فدراسیون حلقه گمشده تامین آینده تیم ملی را پیدا کرده است

اردلان: فدراسیون حلقه گمشده تامین آینده تیم ملی  را  پیدا کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: برای اولین بار مسابقات کافا در بخش فوتسال بانوان برگزار می شود که تیم ایران نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت. سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در خصوص تشکیل اردوهای انتخابی و تدارکاتی این تیم گفت: از فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: برای اولین بار مسابقات کافا در بخش فوتسال بانوان برگزار می شود که تیم ایران نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در خصوص تشکیل اردوهای انتخابی و تدارکاتی این تیم گفت: از فدراسیون فوتبال  بخاطر اینکه حلقه گمشده در پشتوانه سازی و تامین آینده تیم ملی فوتسال بزرگسالان را  پیدا کرده و اقدام به تشکیل تیم فوتسال پایه و امید نمونده، تشکر می کنم. البته دو سال پیش این تیم را داشتیم و پس از وقفه ای مجددا این تیم تشکیل شد تا بتوانیم پشتوانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان را بسازیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان خیلی خوب و با پتانسیل بالایی در فوتسال وجود دارد که این بازیکنان از دل لیگ بوده و در مسابقات لیگ بازی می کنند. اولین مرحله از اردوی انتخابی را برگزار تا بازیکنان را ارزیابی  و در نهایت آمادگی لازم را برای حضور در اولین دوره از بازیهای فوتسال کافا که از دوم تا نهم بهمن ماه به میزبانی تاجیکستان برگزار می شود، کسب کنیم.

اردلان ادامه داد: مدت زمان  اندکی برای آماده سازی در این مسابقات داریم و سپس یک دیدار تدارکاتی در تاریخ ۵ اسفند ماه با تیم روسیه بازی خواهیم داشت. اهداف بلند مدتی برای این تیم در نظر گرفته ایم تا آینده تیم ملی فوتسال بزرگسالان تامین شود. بازیکنان در این رده نیاز به پرورش دارند که این امر خطیر بر عهده من و کادر فنی ام است. بنابراین باید برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم تا به جایگاه واقعی خود برسیم. در فوتسال بزرگسالان این اتفاق افتاده و وقتی موفقیتمان ادامه دار خواهد بود که بتوانیم قهرمانی را در سالیان متمادی نگاه داریم .

وی گفت: بدون شک تشکیل این تیم در کنار برنامه ریزی، اردوهای تدارکاتی و حمایت فدراسیون فوتبال باعث خواهد شد تا آینده فوتسال بانوان تامین شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.