کد خبر : 149495
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 11:43
-

مشکل بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال/ فیفا دی بدون بازی

مشکل بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال/ فیفا دی بدون بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران که آخرین اردوی تدارکاتی خود برای حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی آسیا از اوایل بهمن ماه استارت می‌زند با مشکل بازی تدارکاتی روبه‌رو است. در این بازه زمانی از تاریخ ۷ تا ۱۵ بهمن ماه فیفا دی است اما مسابقات جام ملت‌های اروپا، جام ملت‌های آفریقا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران که آخرین اردوی تدارکاتی خود برای حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی آسیا از اوایل بهمن ماه استارت می‌زند با مشکل بازی تدارکاتی روبه‌رو است. در این بازه زمانی از تاریخ ۷ تا ۱۵ بهمن ماه فیفا دی است اما مسابقات جام ملت‌های اروپا، جام ملت‌های آفریقا و جام ملت‌های آمریکای جنوبی در همین زمان برگزار می‌شود.

بنابراین عملا امکان برگزاری بازی با تیم‌های درجه یک این قاره‌ها نیست. از سوی دیگر کادر فنی تیم ملی تمایل داشت با تیم‌هایی مثل هلند یا بلژیک که در جام ملت‌های اروپا حضور ندارند بازی کند یا در کشورهایی مثل انگلیس و فرانسه اردو بزند اما مشکلات مالی باعث شده تا عملا امکان برگزاری این بازی‌ها نباشد. از سوی دیگر کادر فنی تیم ملی تاکید کرده که با تیم‌های آسیایی بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کند تا با ادامه این روند عملا تیم کشورمان بدون بازی تدارکاتی به ترکمنستان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.