کد خبر : 149501
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 11:49
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: استعفای تاج شوک بزرگی را به فوتسال وارد کرد

ناظم الشریعه: استعفای تاج شوک بزرگی را به فوتسال وارد کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: رفتن تاج از ریاست فدراسیون فوتبال شوک بزرگی بود که به فوتسال وارد شد، زیرا تیم ملی به حمایت های او نیاز شدیدی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره کناره گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این اتفاق یک شوک بزرگی بود که نه تنها به فوتبال کشورمان خورد بلکه فوتسال را هم تحت تاثیر قرار داد. امیدوارم که این کناره گیری تاج زیاد جدی نباشد و او دوباره به بدنه فدراسیون فوتبال برگردد زیرا تیم ملی فوتسال به حمایت‌های او نیاز شدیدی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی فوتسال بعد از کناره گیری رئیس فدراسیون چه می‌شود بیان داشت: همان طور که گفتم امیدوارم مشکلاتی که برای تارج به وجود آمده هر چه زودتر برطرف شود. زیرا او یکی از حامیان تیم ملی فوتسال بوده و حتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم صاحب کرسی بوده است. تاج در این مدت به خوبی از تیم ملی فوتسال حمایت کرده و اگر قرار باشد کسی به جای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود، امیدوارم حواسش به فوتسال هم باشد، زیرا امسال کار تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار سخت است. گویا آن طور که به نظر می‌رسد الان کسی حواسش به تیم ملی فوتسال نیست و همه فکر و ذهن خود را معطوف به فوتبال کرده اند.

ناظم الشریعه همچنین درباره وضعیت پاداش معوقه ملی پوشان فوتسال بعد از کناره گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: باکنار رفتن تاج از ریاست فدراسیون فوتبال بعید می‌دانم پاداش بازیکنان تیم ملی تا قبل از آغاز جام ملت‌ها پرداخت شود. زیرا تا زمانی که رئیس جدید فدراسیون انتخاب شود، زمان می‌برد و دیگر آن موقع مسابقات قهرمانی آسیا شروع شده است و عملا نمی‌توان تا ان زمان پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال را پرداخت کرد. همان طور که گفتم امیدوارم هر کسی که به جای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود به تیم ملی فوتسال هم اهمیت دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به مسابقات جام ملت‌های آسیا برود اظهار داشت: این موضوع به کمیته فوتسال بر می‌گردد. من چند کشور را به کمیته فوتسال معرفی کرده ام و این کمیته در حال مذاکره با چند تیم اروپایی است. با توجه به اینکه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا قرار است از چند روز دیگر آغاز شود بازی با تیم‌های خوب اروپا کمی سخت است، اما امیدوارم که در نهایت بتوانیم با یکی ۲ تیم اروپایی بازی تدارکاتی داشته باشیم تا تیم ملی را با آمادگی بالایی راهی مسابقات جام ملت‌های آسیا کنیم.

ناظم الشریعه همچنین درباره اینکه آیا با تیم‌های آسیایی هم بازی می‌کنید خاطر نشان کرد: خیر به هیچ عنوان قرار نیست با تیم‌های آسیایی بازی کنیم و برنامه تیم ملی این است که با تیم‌های خوب اروپایی بازی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.