کد خبر : 149756
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 13:40
-

حنیفی:گیتی پسند پتانسیل دورقمی کردن تیم ما را داشت!

حنیفی:گیتی پسند پتانسیل دورقمی کردن تیم ما را داشت!
کاپیتان سن ایچ از شکست تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نادر حنیفی، کاپیتان تیم سن ایچ نیز اظهار کرد: بازی دراصفهان مقابل این تیم سخت است و از نظر من خوب بازی کردیم.

وی اضافه کرد: تیم گیتی پسند مانند تیم ملی است، تیم ما جوان است و بازی با گیتی پسند بسیار سخت است.

کاپیتان تیم سن ایچ ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، گیتی پسند پتانسیل دو رقمی کردن تیم ما را داشت، بازی دراصفهان مقابل این تیم سخت است و از نظر من خوب بازی کردیم.

حنیفی عنوان کرد: برخورد ها در فوتسال زیاداست، داوری نیز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

حنیفی افزود: دربازی‌های پلی آف چهار تیم اول شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، تیم ما نیز تلاش خود را برای بهترین عملکرد انجام خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.